Citat:
Ursprungligen postat av
Cloudedcrystalbeam
Tack för svar. Nu får jag snart rita en mängd streckgubbar och gummor på papper och skriva initialer ovanför och information under var och en, för att kunna hålla isär alla hittills nämnda personer i tråden. Du har koll på geocacharna, vad jag förstår. Bra! ML var alltså gift samtidigt som han hade upprepade ”intima affärer” med LW? Den senaste eventuellt i vintras? Han var i USA men kom hem innan LW mördades, om jag förstått det rätt? Det är möjligt att ML ville mer än LW i det långa loppet. Vem vet? Jag kan bara spekulera.
Jag har en liten excelmatris.... intresserad?!
Ja, ML kändes redan initialt att nått var fel. Sedan kom det bara mer och mer.
Först så kunde han inte vara GM, för han var i USA. Detta var fel visade det sig (han behöver inte själv försökt mörka det, utan missförstånd). Han kom hem på söndagen verkar det som. Geocachade under måndagen med in annan (inte på kvällen). Han gör uppehåll i sitt cachande på någon dag eller så, men nu cachade han inte alls under resten av den veckan.
Hans relation med LW tidigare vet jag inte. Många säger att SD och LW höll på sedan 6år tillbaka. Den uppgiften är osäker och inte verifierad. Oavsett, så verkar ML och LW strulat innan eller samtidigt som LW höll på med SD.
Mer intressant är just att dom hittat tillbaka under vintern, fram till Läckö eventet, då LW verkar varit med BeholderX. Ett par vittnen hör och ser ML vara irriterad på LW över BeholderX, som dom uppfattar det. Det var ML och LW som åkte ned redan innan eventet och bodde ihop (Självklart kan dom göra det som vänner, och gjorde säkert det, men jag tror att ML ville mer, mycket mer, och hoppades på mer).
Strax efter åker ML till USA och sedan dagen efter han återvänder från USA dör LW.