Citat:
Ursprungligen postat av
fjisken
Kindberg i klammeri med rättvisan, Ghoddos på g bort och Sotte har väl redan lämnat om jag inte missminner mig. De tre var starkt bidragande till ÖFKs framgångar. Tror inte Brwa känner sig så hemma i Östersund som det låter, och tror verkligen inte han bryr sig om du känner till hans nya lag eller inte. Jag hade fullständigt struntar i det om jag var han.
Dessutom är ju galgsnubben 31 år tydligen och därmed lär det inte krylla av chanser att komma ut och tjäna en del pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
junkbord
IFK värvar Alhassan "Hasse" Yusuf på 2+2 år.
https://ifkgoteborg.se/nyheter/a-lag/2018/a-lagskontrakt-for-yusuf/
Kan närmast beskrivas som en May Mahlangu i sin spelstil.
Väldigt intressant av det lilla jag har sett honom. (Två träningsmatcher).
Ja, det lilla man sett är intressant. Sedan vet man aldrig, det var ju ytterst intressant med Sabah och Prosper med men blev inget av det.
Dock verkar Hasse redan visat fina egenskaper på träningar med. Enda nackdelen är ju att det är tufft läge att komma in i just nu...
Citat:
Ursprungligen postat av
landofmorons
Ryktas om omarsson på väg bort från blåvitt. Hoppas verkligen inte så är fallet. Blivit en personlig favorit.
Om det ger oss cash till att köpa loss Sargon Abraham från Degerfors i sommar är det ett bra byte. Omarsson springer, sliter och petar in nån boll men det känns ändå som ett steg uppåt med ett sådant "byte" i truppen.
Omarssons tänkta höga lön lär bero mycket på sign-on han fick då som syns i lönen.