2018-07-17, 14:45
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongsong
Mekkys är en feg jövel. Skulle vilja mlöta hsn ensam. Då ör nog inte så kaxig .

Lol din alkoholiserade hjärna verkar inte förstå att han troligen boxat av dig skallen. Låt oss vara realistiska nu istället för att fantisera. Amir Mekky må vara en idiot som troligen blir klippt innan sommaren är slut men det är ett fåtal som hade velat gå en rond mot en så duktig boxare med ett så högt våldskapital.
Citera
2018-07-17, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Ja men då får dom fan i mig hitta på andra strategier som kan ge ledtrådar i utredningarna. Man kan inte vara beroende av att han andra ska öppna käften och göra jobbet. Oavsett vad du än säger, så är 0(NOLL) uppklarade mord sedan 2016 en katastrofal siffra som inte hade hänt i något annat utvecklat land. Inse att svenska polisen är värdelösa. 0 uppklarade mord ger signaler till folk om aty det minsann är fritt fram att skjuta hejvilt, och vi kommer inte göra ett skit så länge du håller käften. Katastrofalt!!

Yes är ofattbart att man inte lyckats säkra nog med teknisk bevisning samt få ut något av övervakningskameror, mastar och alla andra tillvägagångssätt polisen förfogar över en endaste gång.

Dessutom är nästintill samtliga involverade daktade sedan innan man besitter alltså redan deras DNA.

Förstår att det inte riktigt är så enkelt som det låter en person kan tex ha lämnat ett hårstrå på en plats vid en annan tidpunkt än just mordet. Men oavsett man kan ju tycka att de någon gång borde få till åtminstone ett åtal om inte fällande dom vid såhär pass många skjutningar
Citera
2018-07-17, 15:05
Moderator
blomvattnares avatar
Posta inte bara en länk.

Citera lite också.

/Mod
Citera
2018-07-17, 15:05
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
Yes är ofattbart att man inte lyckats säkra nog med teknisk bevisning samt få ut något av övervakningskameror, mastar och alla andra tillvägagångssätt polisen förfogar över en endaste gång.

Dessutom är nästintill samtliga involverade daktade sedan innan man besitter alltså redan deras DNA.

Förstår att det inte riktigt är så enkelt som det låter en person kan tex ha lämnat ett hårstrå på en plats vid en annan tidpunkt än just mordet. Men oavsett man kan ju tycka att de någon gång borde få till åtminstone ett åtal om inte fällande dom vid såhär pass många skjutningar

Kan man lösa mord som sker djupt inne i skogarna ska man nog kunna lösa några i Malmö också.

Frågan är bara om resursfördelningen från högre led bidrar till sämre kompetens eller en motivation att helt enkelt låta det vara.
Citera
2018-07-17, 15:06
Medlem
bongsongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Lol din alkoholiserade hjärna verkar inte förstå att han troligen boxat av dig skallen. Låt oss vara realistiska nu istället för att fantisera. Amir Mekky må vara en idiot som troligen blir klippt innan sommaren är slut men det är ett fåtal som hade velat gå en rond mot en så duktig boxare med ett så högt våldskapital.

haha Tror du på de själv? Därför han gömmer sig? om han nu har så stort våldskapital
nej, han är feg jävel och att jag skulle ha en alkoholiserade hjärna? har du nog drömt när din pappa sög av dig
Citera
2018-07-17, 15:08
Medlem
Citat:
haha Tror du på de själv? Därför han gömmer sig? om han nu har så stort våldskapital
nej, han är feg jävel och att jag skulle ha en alkoholiserade hjärna? har du nog drömt när din pappa sög av dig
Mekky har 3 mord på sitt samvete vad vill du att han ska göra? haha

alltså det är mord som jag vet att han är skyldig till sen finns det säkert fler
Citera
2018-07-17, 15:10
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:

Tror de flesta hade gömt sig om samtliga av ens springpojke blir nerskjutna som fåglar. Du kan kalla det fegt men sådana som du hade nog gömt sig och sugit på mammas tutte redan när det första skottet ekat.

När katten är borta börjar råttorna dansa.

Varför pratar du om ditt och din pappas sexliv? Inget är intresserad av sånt skit. Lägg ner.
Citera
2018-07-17, 15:12
Bannlyst
Som sagt. Någon som har videon när blatte-djuret ligger ner avliden? Den som raderades.
Citera
2018-07-17, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
De kidnappade hans bror, han är ej jude, kallas för det pga hans goda förmåga att hantera pengar "snålhet", varit driftig enda sen han var ung grabb och aldrig tagit plats, ingen som bråkar eller ställer till med skit.

Var nära vän med de som sedan blev "M falangen" i ungdomen men bröt sig loss när kriget kom igång.

Mirza, Elvis (nu död), och 2 andra satt bland annat 5-6 år i fängelse för att ha skjutit fel personer när juden blev rånad. (Trelleborg)

Tycker att frågan som ställdes var väldigt dum.

Judar håller inte på med sådant här. Speciellt inte förortsmaffia i > Sverige. Judisk Maffia är på så mycket högre nivå än den här skiten att det ej kan jämföras. Hollywood med The Godfather och andra tramsfilmer borde väl vara ett bevis på det.

Fast idag är väl Judisk Maffia något helt annat.

Den dagen judiska barn springer runt och bränner bilar och skjuter och skriker som apor ska jag nog sälja allt jag äger
Citera
2018-07-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennefritt
Tycker att frågan som ställdes var väldigt dum.

Judar håller inte på med sådant här. Speciellt inte förortsmaffia i > Sverige. Judisk Maffia är på så mycket högre nivå än den här skiten att det ej kan jämföras. Hollywood med The Godfather och andra tramsfilmer borde väl vara ett bevis på det.

Fast idag är väl Judisk Maffia något helt annat.

Den dagen judiska barn springer runt och bränner bilar och skjuter och skriker som apor ska jag nog sälja allt jag äger

Hahaha håller med till 100 %. Dock var det jag som ställde frågan och tyckte inte att den var dum alls då någon skrev juden, och det fånga upp min uppmarksamhet. Men det var ingen jude vilket kom senare fram. Skulle det existera en kriminell jude familj i Malmö skulle det vara högintressant, där av frågan.
Citera
2018-07-17, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seniormadame
Varför blev han kidnappad? Vad hände med honom?

Det hålls tyst om detta från de flesta håll. Killen var oerhört medtagen och rätt skadad när han hittades efter 3 dygn av en privatperson ngn-stans i Skåne som hjälpte honom till civilisationen.
Citera
2018-07-17, 15:30
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Det är samhällets fel.
De hade ingen lokal.
Lärarna var rasister.
Polisen jagar dem utan skäl.
De är oskyldiga som lamm.
😀😁😂😂😀😂😂😂😂

Nej det har jag inte sagt heller, de är kanske inte oskyldiga allihopa eller någon av dem men förtjänar man att dö, skjutas ihjäl på öppen gata, för att man säljer lite cannabis? Om du tycker det så är du tyvärr sjuk i huvudet och bör uppsöka läkare för du tror antagligen att det regnar munkar i Asgård också ha ha ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in