2018-07-16, 23:16
Medlem
AmirMekkys avatar
Hade Zaki fler syskon förutom Isak?
Citera
Medlem
Ormhunds avatar
https://www.facebook.com/No2crimes/videos/407560503065655/

Livesändning från platsen.
Citera
Medlem
AmirMekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Dessa albaner, hur stora är de egentligen?
Det fanns relativt få albaner i Malmö när jag växte upp där på 90-talet, de flesta av dess hamnade väl i Landskrona?

Kanske brödernas pappa (båda bröderna blev mördade) som pröjsade 100K till albanska släktingar på Kosovo som kom hit och löste jobbet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Dessa albaner, hur stora är de egentligen?
Det fanns relativt få albaner i Malmö när jag växte upp där på 90-talet, de flesta av dess hamnade väl i Landskrona?

Vi är många runt omkring Malmö, och hämnd finns i vårt blod. Dessutom avskyr vi araber och deras smutsiga kultur.

Deras jävla dubbelmoral och att dom tror dom äger Malmö och ingen kan göra något åt dom.
Citera
2018-07-16, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AmirMekky
Stämmer, allt detta som händer nu är hämnd ifrån albanerna.

Precis som M hämnades vid mobilia några år senare.

Så jävla gott, arabiska kriminella. drägg dör som flugor. Detta är bra för samhället.

Skitsnack, finns ju ingen kvar som kan hämnas för bröderna. Måste alltså vara en annan kriminell gruppering.
Citera
2018-07-16, 23:21
Medlem
Citat:
Kanske brödernas pappa (båda bröderna blev mördade) som pröjsade 100K till albanska släktingar på Kosovo som kom hit och löste jobbet.

Vilka bröder då?
Citera
2018-07-16, 23:21
Medlem
AmirMekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Skitsnack, finns ju ingen kvar som kan hämnas för bröderna. Måste alltså vara en annan kriminell gruppering.

Trams, ingen har musklerna att ta död på 10 av dom tyngsta i Malmö.

Av dessa 10 senaste skjutna 2018 har fem stycken haft sjukt nära kopplingar till Mekkys falang.

Ghara är det definitivt inte.
Citera
2018-07-16, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prideordie
Får väll skriva det igen, det är hämnd från albanerna. Mekkys tur kommer, bra att han har gömt sig nu...

(FB) Skottlossning i centrala Malmö - 3 döda, flera skadade (2018-06-18)

Hmm borde väl bli en stor fest i malmö när han är borta, eftersom han begått så mycket skit i stan. Malmö kommun och polisen står för kalaset.
Citera
2018-07-16, 23:23
Medlem
Nohulos avatar
Folk har ju kommenterat RIP på BO's Facebook för 3v sedan? Eller är min Facebook buggad?
Citera
Medlem
Citat:
Sluta fråga vem som är skjuten era inavlade jävla särbarn 15 gånger har vi skrivit ut namnet. Är ni efterblivna???

Zakaria är skjuten, på Facebook Zaki Ensam.

Denna Zaki var ett drägg, man borde pissa på hans grav. Zaki var nära vän med bland annat Amir Mekky.

Zaki var misstänkt för mordet på albanen Qasanaj som blev mördad av Zaki/Mekky och någon mer. Alla dessa har nu senaste veckorna blivit skadade/mördade. Sambandet är glasklart.

Fått höra att det firas på Lindängen för övrigt, det enda området som inte är i Mekkys grepp än.

Tror jag har läst 4 eller 5 olika efternamn på Zaki och inte 15 gånger med samma namn, därav min fråga. Skulle dessutom vara kondoleanser på hans sida vilket det inte är. Inavlade j*vla särbarn? Väldigt modigt och moget.
Citera
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Vet inte varför du citerade mig, jag påpekade precis det du skriver för en annan användare, att uppehållstillstånd osv är jävligt off topic för tråden, men du kanske inte läser inläggen bara skriver?

Har du läst så verkar ursprung vara ganska viktigt här. Annars skriver man inte araber, somalier, albaner osv. Vet inte varför du hakat upp dig på det?
Ursprung är väääl så viktigt.
Citera
2018-07-16, 23:24
Medlem
När skjutningen på Drottninggatan inträffade såg jag Zakaria El Khayatti hänga utanför akuten med 50 andra, så visst är han kopplad till dom. För någon månad sedan såg jag Zakaria komma körandes på en moppe utan hjälm på Zenithgatan. Lite kuriosa bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in