Citat:
SD’s försvarsadvokat har ju i media uttalat sig om att de MGM och BO haft ett kärleksförhållande från och till. Vet du något om ungefärlig tid och när dessa kärleksförhållanden ska ha utspelat sig? Eller kan det vara så att han hittar på en del, kanske att de skulle haft det i närtid för att förklara ev. DNA.
Efter en del info här i tråden och en del luskande i sociala medier tyder det iaf på att de haft något på G under förra året och åren innan.
Har också haft funderingar på att detta dåd sammanfaller precis innan USA-resan, kan det ha varit planerat, om han i något sjukt sinnestillstånd tänkt att han lättare kan lappa ihop det med ex-frun om den förra älskarinnan är väck..
Efter en del info här i tråden och en del luskande i sociala medier tyder det iaf på att de haft något på G under förra året och åren innan.
Har också haft funderingar på att detta dåd sammanfaller precis innan USA-resan, kan det ha varit planerat, om han i något sjukt sinnestillstånd tänkt att han lättare kan lappa ihop det med ex-frun om den förra älskarinnan är väck..
Nej jag vet inget om deras förehavanden, men SD kan mycket väl ha sagt att de nyligen träffats för att förklara DNA på LW eller i bostaden.
Jag finner det osannolikt, LW var inte korkad utan tvärtom. Hon tog nog sitt förnuft till fånga till slut och avbröt all kontakt med SD.
Ja det är ju faktiskt väldigt konstigt att HD ansökte om inresetillstånd i usa i bilen till Arlanda. Det låter ju inte direkt som att det var planerat.
Tanken jag har är att SD ville ha med LW men hon tvärvägrade, han åkte dit för att övertala henne...
Sedan ringer han HD och gråter, misstänkt och allt, kan hon inte följa med, de ska ju på geocache event? Hon faller till föga som så ofta förr, fast resan blir ju inte direkt som hon tänkt sig.
Undra vad HD vet egentligen.. hoppas utredarna har koll på det.