Citat:
Ursprungligen postat av
Igni-ferroque
Tror faktiskt det var precis det här ledningen inom NMR ville uppnå när de åkte till Gotland. Alla prognoser visar ett mycket svagt stöd för NMR. Valet i höst hade riskerat bli ett smärtsamt uppvaknande för många medlemmar. Att få någon futtig promille(om ens det) skulle kunna leda till att folk tappade suget.
Om man blir "olagliga" så slipper man möta verkligheten i ett valresultat. Om folk från NMR beter sig illa borde de lagar som redan finns räcka?
Har du nogensinde tænkt over hvad der får folk til at søge mod en yderfløj?
Det hænger nok sammen med at de siddende regeringer er totalt tonedøve overfor hvilket liv folk ønsker at Leve i deres land - regeringerne er selv blevet yderfløj.
Jo mere yderfløj en regering repræsenterer jo mere yderfløj opstår i befolkningen, i modsat retning for om muligt at neutralisere de skadelige virkninger af regeringens politik.
I Damark vil jeg påstå et der ikke mere er nazister - der har været nogen få, men man hører aldrig noget til dem mere.
Hvordan kan det være?
Mit gæt er at regeringerne løbende bliver trukket væk fra den hovedløse indvandringspolitik af Dansk Folkeparti, så nu er regeringens indvandringspolitik ikke længere så ekstrem at et modsatrettet ekstremt parti kan få fodfæste.
Opgaven i Sverige består i at få et så stærkt oppositionelt parti, til modvægt til etparti styret ( syvkløveret ) at politiken kan drejes ind hvor der ikke længere er grobund for yderfløje - så uddør den fantastisk lille yderfløjs gruppering af sig selv, som påstås at være en en trussel mod demokratiet - undskyld jeg må le.
Få hundrede yderfløjs personer flytter med deres stemmer ingenting ved et valg - punktum.
Det gør derimod den flere hundrede tusinde store muslimske gruppering, som er kendetegnet ved undertrykkelse af anderledes tænkende, undertrykkelse af kvinder, overrepresentering indenfor voldskriminalitet og ikke mindst voldtægtskriminalitet.
Se der er virkeligt noget at bekymre sig om, og at rette op på, men nej det vil regeringen ikke - de vil spilde deres egen og vælgernes tid med latterlig fokusering på ikke eksisterende problemer, mens samfundet bryder ned om ørerne på alle.
Så kære Svenskere - skal dette vanvid fortsætte, eller vil i med jeres stemmer ved det kommende valg udtrykkeligt markere at nu er nok nok?