Citat:
Ursprungligen postat av
S0LD13R777
Precis, det är något mycket skumt med allt det här. Först islamiseras dessa länder från ingenstans. För jag tror ju knappast alla kvinnor går från den tillvaron man ser på korten till att vakna upp en dag och tänka
"Nä, vad skulle vår profet säga om min kala hjässa?! Nu är det minsann JAG som drar påslakanet över huvudet och inte visar mig mer!"
Och kort efter detta så attackerar USA länderna på olika sätt, antingen direkt, genom proxy-krig eller genom att finansiera terrororganisationer (som IS etc). Detta följer att framförallt Tyskland och Sverige får ta emot en jäävla massa vuxna män som "flyr" krig. Det är en pusselbit vi inte har, men jag tror det hela kommer genomskådas de närmsta 10-30 åren. Och det som visar sig vara sanningen kommer vara så sjukt att större delen av befolkningen kommer förneka det.
"Så KAN det ju inte vara?!" "SÅ sjuka kan ju INGA människor vara"... Folk tror att denna känsla av att vilja vara en god människa är något universellt, men det är det ABSOLUT
inte!
Det är något vi vanliga dödliga fått oss itutat från hollywood och "public ""
service"""... Medans de som
egentligen styr världen (de som verkar men inte syns) inte ägnar en enda jävla sekund på att tänka tankar som "hur kan detta skada Sveriges befolkning" osv osv.. Det är det som är det enda och det stora problemet, att vi lever i dessa sjuka människors värld. #refugeeswelcome #jagärhär #vistårinteut och alla dessa skenheliga grupper springer denna rika maktselit ärenden utan att ens veta om det själva, sk. "nyttiga idioter". Vad de inte förstår (pga den totala hjärntvättning de blivit utsatta för genom SVT, SR och all Hollywood skit är att de har svikit sitt eget folk, sina egna barn, sina egna föräldrar och sig själva också för den delen, i det långa loppet.
Hur kan jag veta detta? Jo för att ALL allmänt accepterad media; aftonbladet, expressen, SVT, SR, allt som Bonniergruppen basar över etc verkligen gör ALLT för att måla upp bilden av hur bra och hur lyckligt Sverige är, hur de som vill skydda sitt land och den välfärdsstat som numera i princip är raserat är "rasister"... Ja, ni som hänger här regelbundet vet ju vad jag talar om. Det är bara att konstatera att krafter starkare än vår egen stat förmodligen har styrt vårt land väldigt länge, våra politiker är köpta och agerar bara som nickedockor för att upprätthålla någon form av fasad och att den stora massan ska tro att vi faktiskt väljer våra ledare... Vi kan inte ens vara säkra på att de fakta vi tar för givet är sanna. Det som hände innan vår livstid vet vi egentligen inte ett skit om, "vinnarna formar historien"... Saker som hur första världkriget verkligen startade och allt sånt, allt innan 1910-talet i princip borde ses som en stor mörk fläck. För allt historieböckerna egentligen gör är att sakta forma barns tankemönster om att "USA är de goda", "Ryssland är onda" osv. Ni som vet, ni vet. Ni andra får helt enkelt ta ett beslut om ni vill ligga kvar lååångt inne i kaninpälsen och fortsätta slumra, eller om ni vågar ge er ut på den skrämmande, farliga och obehagliga färden längs ett av kaninens pälsstrån ut till dess topp och se sanningen i vitögat.
TL;DR
Om en massa medier plötsligt börjar sända ut samma sorts vinklade nyheter, och som DESSUTOM visar sig vara lögner, en efter en, ja då bör man ta ett steg tillbaka och begrunna vad som egentligen händer. Inte direkt hoppa på godhets-knarkartåget och blint tro på vad staten och MSM säger utan en enda egna tanke på vad som egentligen händer. Att peka ut meningsmotståndare och oliktänkande som "rasister" och "nazister", ja då är man långt gången...