2018-07-06, 18:51
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Ganska typiskt för kriminella att göra såna saker, dom är oftast beroende av uppmärksamhet och bekräftelse. Extremt vanligt att kriminella vill visa sina goda sida genom att vara emot grupper som är mer stigmatiserade än dom.
Detta visar bara att dom i Kris är kvar i det tänkande som fick dom att bli kriminella från början.

Utan KRIS skulle de bara ha flaskan att trösta sig med. De är för gamla för att lära sig läsa och skriva. Undrar hur många liv de där kräken har förstört. ...
Citera
2018-07-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Kris är en rökridå som saboterar rehabiliteringen mer än hjälper.
-Golbögsdagis.
Citera
2018-07-06, 18:54
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monologpolisen
Nu vill jag inte ta ställning till vem som "har rätt" eftersom alla berättelser, bilder och videos i en sådan här härva saknar full trovärdighet.

Men hjältarna verkar inte heller vara några lammungar.

https://www.tv4.se/kalla-fakta/artiklar/oklart-hur-många-som-slutar-begå-brott-4fc3bd9504bf72228b00cdcc

Ja klart att en del i KRIS är obotligt kriminella och utnyttjar situationen.
Det kan nog finnas en hel del brott att utreda efter att de varit på plats.
Fast bra om folk kan känna sig trygga, nazzelirarna verkar odisciplinerade.
Citera
2018-07-06, 18:56
Medlem
Kris är för veka ,,Stoppa yttrandefriheten i Svearike..Stoppa nazzarna folkstorm i mot det så kallade demokratiska sammhället...Folk vet inte vad som är bäst för dom..Alla är lika värda ,Vi behöver ingen rösträtt ,,Kommunismen skall Segra,
Citera
2018-07-06, 18:57
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Ok jag trodde det när jag såg din bild.Ja jag är väl en korkad lantis då.

Det är lugnt, du är knappast den förste att fråga. Och nej, jag är inte säker på att du är en korkad lantis, eftersom du svarade som du gjorde.
Citera
2018-07-06, 19:02
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Kris är en rökridå som saboterar rehabiliteringen mer än hjälper.

Anade detta när jag startade tråden. Flashbacks majoriteten av blekfetdumma män, okända av CSN här, fördömer motstånd mot nynazism.
Önskar jag blivit överraskad...
Citera
2018-07-06, 19:03
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Sur för du blev utkastad/inte godkänd för LARO? Jo knark till knarkare är ju så jävla effektivt.

Inte det minsta, jag slutade sälja och använda tyngre droger för några år sedan. Helt själv. Sedan började jag jobba. Till skillnad från KRIS som vill ha medaljer och pengar konstant.

Jag anser dock att vissa människors personlighetsstörningar och psykiatriska problem skall kunna medicineras med vetenskapligt hållbara metoder utan att scientologerna skall ha så mycket att säga till om i frågan. Dina ordval skvallrar förutom låg bildning om att du inte är så värst insatt. Ha så kul på AA.
Citera
2018-07-06, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tooheys
NMR utnjyttar våran yttrandefrihet,tyvärr.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/6n7MAr/polisen-darfor-ingriper-vi-inte-mot-nazisterna
Ja, herregud vad tyvärr det är. Skulle vara bättre om vi kunde diktatoriskt förbjuda felaktiga åsikter, va?
Citera
2018-07-06, 19:06
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Anade detta när jag startade tråden. Flashbacks majoriteten av blekfetdumma män, okända av CSN här, fördömer motstånd mot nynazism.

Du skall nog inte prata så mycket om bildning om du inte kan ta till dig vad jag skriver utan att bygga upp falska dikotomier. KRIS och NMR ÄR samma skräp i mina ögon. Är du på Stalins sida för att han var emot Hitler också?
Citera
2018-07-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Kris är för veka ,,Stoppa yttrandefriheten i Svearike..Stoppa nazzarna folkstorm i mot det så kallade demokratiska sammhället...Folk vet inte vad som är bäst för dom..Alla är lika värda ,Vi behöver ingen rösträtt ,,Kommunismen skall Segra,
-Sorry kommunismens ryggrad bröts samtidigt som Berlinmuren.
Citera
2018-07-06, 19:11
Medlem
-Annie Lööf kan väl swisha över en miljon till varje KRISgrupp i Sverige för att dom backar henne.Centerpartiet är världens rikaste politiska parti så det är kaffepengar.
Citera
2018-07-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Vissa behöver inte leva på bidrag som dig din jävla parasit!
Vet du ens något om KRIS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in