Citat:
Ursprungligen postat av
Mint100
Men det är ändå något som hänt med den yngre generationen. Kolla på Dp och Shottaz och i Malmö Mekky och Nermin fd springpojkar. Ett liv betyder så lite och det pangas för minsta lilla. Helt sjukt!
Ja, att ge sig in i den världen så singlar du slant om livet, men det dom sysslar med är ju inte bra affärer om man säger så(nermin undantaget).
Beckna lite ladd och röka på egen hand till 10-20 kunder och håll låg profil, jobba/plugga samtidigt är inga problem, jag behövde aldrig använda våld, om jag märkte att någon kund blev instabil eller konsumerade för mycket droger eller levde kriminellt liv i övrigt slutade jag sälja till han, enkelt, om han hade span eller problem med snuten så kunde det sprida sig till mig.
Men mitt mål va aldrig att få respekt och bli en kändis som dom här yngre grabbarna, jag ville livsnjuta med god mat, resor och alla förbrukningsvaror där ingår lite schysstare kläder och en fin klocka(inte bling bling ghetto stilen men ett kvalietetsur).
Väldigt få av mina närmsta vänner visste vad jag pyssla med. Den här kategori av säljare hör man sällan något om då man sällan torskar, om man gör det är det i min erfarenhet ren otur.
Jag har inte ens ett ringa narkotika brott.
Alla vita pengar jag drog in kunde jag spara eller investera till framtiden.