Citat:
Ursprungligen postat av
SvenBergman
Så din bästa plan är nolläge? Netto 0? Är det verkligen så du vill ha det? Det var du som tog upp ämnet och jag svarar MINUS 50.000 per år medan du tycker 0 är ok?!? Är du vänsterbög?
Se nu börjar det lika något. Ska vi skippa detta med vänsterbögar, flator, IS eller vad fan det nu än kan tänkas vara. Meningslöst att gapa och skrika. Ska vi koncentrera oss på sakfrågan?
Jag sa 0 INFLÖDE , läs om så ser du det. Aktat de som vi behöver ta in som arbetskraftsinvandrare tex. Har inte sagt något om UTFLÖDE. Gör det nu. Du behöver inte tolka vad jag tycker eftersom jag inte , hitintills, inte nämnt något om det.
Om du svarar på mina frågor svarar jag på dina är det ok?
1. De utan PUT ska skickas tillbaka om de inte får flyktingstatus. Inga undatag ska ges där.
2. De med PUT ska ersättning om de vill flytta tillbaka till sina hemländer och därmed avsäga sitt medborgarskap. Hur stor denna ersättning ska vara kan man diskutera.
Nu blir det mer intressant:
3. De som har PUT och INTE vill flytta tillbaka till sina hemländer, oavsett ekonomisk ersättning, ska de kunna TVINGAS tillbaka och i samband med detta fråntas svenska medborgarskap? Jag anser inte det.
Vad anser du? Detta är egentligen det enda intressanta frågan i sammanhanget.