2018-06-22, 13:05
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enpenis
Gick i samma skola med killen som blev dödad och det var hans kusin. Den tredje dog av misstag, de kom utanför med AK-47 öppen gata

Ena broshans bror sitter inne livstid pga attacken i Belgien. Ni kanske vet nu vilka det är jag snackar om.

Skjutningen på lindängen var hämnd ifrån värnhem. Vad handlar det om, ? Kokaina, köpte själv av honom......

Attack i Belgien? Vilken då?
Citera
2018-06-22, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Har också tänkt på det. Vem tvättar, lagar mat etc. Om de bott själva hade de vart upptagna att klara sig få mat på bordet etc.

Men flera av BO har ju vanliga jobb och bor inte hemma med mamma
Citera
2018-06-22, 13:15
Medlem
Enpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Attack i Belgien? Vilken då?

https://www.telegraph.co.uk/news/2016/04/15/brussels-terrorist-suspect-featured-in-swedish-documentary-about/
(Uppvuxen i malmö, bodde i rosengård)

Det var hans bror och kusin som blev mördade. Det kommer bli fler skjutningar i malmö fram över tills allt har lugnat ner sig.

Ps, jag handlade av hans brosha i 6 år, så vi var rätt tight..
Senast redigerad av Enpenis 2018-06-22 kl. 13:18.
Citera
2018-06-22, 13:23
Medlem
Citat:
https://www.telegraph.co.uk/news/2016/04/15/brussels-terrorist-suspect-featured-in-swedish-documentary-about/

Det var hans bror och kusin som blev mördade. Det kommer bli fler skjutningar i malmö fram över tills allt har lugnat ner sig.

Jaha ok så det är alltså en terroristbrorsa som sitter i Belgien och hans brorsa å kusin blev skjutna imåndags? Fan låter som en riktigt trevlig familj det där.

Fråga bara, de som dog i måndags var ju bröder + 1, alltså måste de har varit kusiner eller bröder. Inte kusin + bror eller hur? Eller var ngn kusin/bror och inavlad?
Senast redigerad av DetskarsigmedIsis 2018-06-22 kl. 13:26.
Citera
2018-06-22, 13:28
Medlem
Enpeniss avatar
Citat:
Jaha ok så det är alltså en terroristbrorsa som sitter i Belgien och hans brorsa å kusin blev skjutna imåndags? Fan låter som en riktigt trevlig familj det där.

Fråga bara, de som dog i måndags var ju bröder + 1, alltså måste de har varit kusiner eller bröder. Inte kusin + bror eller hur? Eller var ngn kusin/bror och inavlad?

Osama's bror som var 26, och hans kusin blev båda mördade, därefter en till som dog av misstag plus fleral som blev träffade + alla datorer skärmar helt sönder skjutna.
Deras föräldrar måste vara helt förkrossade antar jag.
Citera
2018-06-22, 13:35
Medlem
Citat:
Osama's bror som var 26, och hans kusin blev båda mördade, därefter en till som dog av misstag plus fleral som blev träffade + alla datorer skärmar helt sönder skjutna.

Gick skärmarna sönder?! Beklagar.
Citera
2018-06-22, 13:39
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Gick skärmarna sönder?! Beklagar.
Borde väl gå på försäkringen?
Citera
2018-06-22, 14:16
Medlem
Citat:

Tror du missuppfattat det där...
Det är aldrig ett misstag om man avfyrar skott mot en grupp med folk, det är överlagt mord oavsett!
"Misstag", herregud...

Tillägg: Lite som att påstå att ett 20-tal personer inne på Bataclan dog av misstag...
"Det var inte menat att just de personerna skulle dö..."

Överdriven liknelse, men du fattar vart jag vill komma!

edit2: missade ett ord
Senast redigerad av chrisemil 2018-06-22 kl. 14:22.
Citera
2018-06-22, 14:20
Medlem
Låter som att allt var ett jättemisstag och alla borde tända ett ljus eller tolv för änglarna...

https://www.expressen.se/kvallsposten/mordade-brodernas-foraldrar-om-skjutningarna-i-malmo/
Citera
2018-06-22, 14:28
Medlem
Citat:

Vem är hans bror och vem är hans kusin?
Abdallah-bröderna är inte Osamas kusiner. De är inte ens från samma land.
Omar Kaka var kanske släkt med honom, men de är inte bröder.

Vad babblar du om?
Citera
2018-06-22, 14:32
Medlem
Pandalina4s avatar
Enligt expressen https://www.expressen.se/kvallsposten/nya-uppgifter-om-trippelmordet-offren-kan-ha-hittats-pa-snapchat/
Jag hade missat uppgiften om att Me vart skjuten i benet.

Citat:
Längst fram och först ut går 21-åringen, enligt uppgifter till Kvällsposten.
Han hinner ut genom dörren men reagerar snabbt på att någon riktar en pistol mot honom.
Enligt Kvällspostens källor lyckas mannen fly. Han träffas i benet. De andra, som kommer efter, träffas enligt uppgifterna i överkroppen av någon som skjuter med ett automatvapen från en bil i rörels
Citera
2018-06-22, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Borde väl gå på försäkringen?

Drulleförsäkring på detta? Jobbigt samtal till Trygg-Liv och berätta för 19 bast fyllda Lotten i växeln att "mitt café har skjutits sönder totalt genom en drive-by av illasinnade ingenjörs-söner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in