2018-06-21, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Du har ju missuppfattat hela resonemangen. Men det är ok. Det är i och för sig inte första gången jag pratar med stolpskott.
Dom flesta tjejer som jobbar på salongen kan tänka sig att göra handjobs, ägaren vet förmodligen om det men lägger inte större energi på det. Båda vinner på det och båda får sina pengar.
Om du samtidigt inte förstått att jag inte alls glorifierar denna typ av verksamhet utan snarare vill se en stor förändring på det planet så får det stå för dig. Du är fortfarande boven i dramat här och betalar tjejer för sex. Det är dig det är fel på, inte tjejerna som driver eller jobbar där...

Jag har läst dina inlägg även efter denna..
Varför du försökte till en början dölja, att du var inblandad i salonger och ge en verklighets främmande bild av verksamheten..?
Du får kalla mig stolpskott eller vad du vill...
Det är ok när det kommer från en med ett nick som är så träffande och beskrivande...det får man räna med.
Så du tror att allt inom sexbranschen är köparens fel.....exakt lika mycket som att det är knarkarens fell att det skjuts med automatvapen på öppengata i Malmö.

Så du är en av de slemmiga typerna bakom salongerna...att du råkade få en thaidam som knullade på salongerna och bedrog dig...men så inbillar du dig att du tjänade 500k och att det är lite som plåster på såren...tror att hon drog med dina gryn...Du kunde inte låta bli avslöja din inblandning...hallik kallades det förr....men du tycks ha förlorat affärerna efter som du avslöjar det här....så jag tar tillbaks..du är inte ens en rikti hallik...du är bara en Big Fat Bastard.
Citera
2018-06-21, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Jag har läst dina inlägg även efter denna..
Varför du försökte till en början dölja, att du var inblandad i salonger och ge en verklighets främmande bild av verksamheten..?
Du får kalla mig stolpskott eller vad du vill...
Det är ok när det kommer från en med ett nick som är så träffande och beskrivande...det får man räna med.
Så du tror att allt inom sexbranschen är köparens fel.....exakt lika mycket som att det är knarkarens fell att det skjuts med automatvapen på öppengata i Malmö.

Så du är en av de slemmiga typerna bakom salongerna...att du råkade få en thaidam som knullade på salongerna och bedrog dig...men så inbillar du dig att du tjänade 500k och att det är lite som plåster på såren...tror att hon drog med dina gryn...Du kunde inte låta bli avslöja din inblandning...hallik kallades det förr....men du tycks ha förlorat affärerna efter som du avslöjar det här....så jag tar tillbaks..du är inte ens en rikti hallik...du är bara en Big Fat Bastard.

Det är väl dom som langar drogerna som skjuter på öppen gata.
Vi pratar inte om vilken sexbransch som helst, utan vi pratar om Thaimassage salongerna.
Vet inte hur jag ska återhämta mig från dina riktigt TUNGA punchlines. Känner mig naken och sårbar och tror jag ska dra en tröstrunk på kontoret. Spelar inte någon roll för jag har inget att dölja, min verksamhet var 100% legit. Aldrig sett mig som en hallick och kommer aldrig vara en hallick. Du är bara en sorglig typ som passerat ålder där kuken börjar krympa och förmodligen behöver ta ett och annat preparat innan du ens överväger att besöka en massagesalong.
Citera
2018-06-21, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Ok. Fast det är dom som knullar dom som upprätthåller marknaden och utnyttjar brudarna? Har man inte låg hyra och många kunder går det inte ihop sig. Det vet man om man varit inblandad och kan räkna. Och alltid svarta pengar inblandade vid köp och sälj. För mig är du den stora boven och utnyttjaren.

Ok, ge mig fakta och belägg för det du säger då! Bevisa att jag tagit emot svartpengar och tillåtit mina anställda knulla för pengar. Det här bevisar ju bara att ni har sjuka fördomar mot allt som någonsin trotsar era värderingar. Visste redan när jag först kommenterade vilken typ av människor som skulle hålla samtalsämnet vid liv.

Ni är töntar helt enkelt!

Ni är torskar och går all the way så fort ni får chansen.
Citera
2018-06-21, 10:51
Medlem
Fanns en salong i gbg som hette Tuktai som nu har stängt har jag märkt.
någon som vet vart den tog vägen?
om den stängde för gott eller bara flyttade.?
// A
Citera
2018-06-21, 11:01
Medlem
Citat:
Ok, ge mig fakta och belägg för det du säger då! Bevisa att jag tagit emot svartpengar och tillåtit mina anställda knulla för pengar. Det här bevisar ju bara att ni har sjuka fördomar mot allt som någonsin trotsar era värderingar. Visste redan när jag först kommenterade vilken typ av människor som skulle hålla samtalsämnet vid liv.

Ni är töntar helt enkelt!

Ni är torskar och går all the way så fort ni får chansen.

Bastarden: 2017-01-30, 20:18
"Har varit på en salong i Sveriges sjätte största stad vid ett par tillfällen. Har varit där mycket för att spana och se om något mer kan erbjudas. Det jobbar en kvinna i 35-40 års åldern där som är väldigt kortklippt och på senaste tid även färgat håret.

Jag har inte fått mer erbjudande mer än HJ och skulle vilja försöka mer, men kommer aldrig att fråga något sånt. Tänkte dock om någon här ifrån har lyckats få något mer än HJ av denna kvinna och vad för att känna sig mer säker på att det faktiskt är möjligt.
Ligger strax intill ett stenkast från stadens kända monument."

Bastarden: 2018-03-15, 10:38
"Jo utnyttjandet är ju ganska påtagligt hos många mindre massagesalonger där det är få som jobbar och där dom har få kunder. Mest fokus på runkandet och massagen är bortom all kritik, sen alltid 500 kr så man ska pruta och hålla på och jolla omkring.
Hoppas det blir svårare för dessa aktörer att driva sina företag nu när personalliggaren kommer in i bilden, även för dessa branscher.

Kommer bli en omfattande granskning av inkomst och misstänker myndigheterna något så kommer man även ställa frågan hur saker och ting går ihop eller inte. Så vi lär nog se en helt del salonger som faller omkull rent ekonomiskt inom en snar framtid."

Bastarden: 2018-04-19, 15:19
"Dom männen bryr jag mig inte om. Upp till dem om de spenderar pengar på sex.
Dessa thaikvinnor som äger massageställen bör lagföras och sättas i fängelse.
Min erfarenhet säger att inte ge ens ett finger åt bordelltjejerna, för då tar dem hela handen."

Här har vi ett genomsnitt av en forumdrönare in action. Börjar med att hänga ut en specifik salong och tjej på nätet. För att sedan förfasas över att folk frågar om extratjänster i dörren.
Sen berättar hjälten om hur utnyttjandet är påtagligt och hur man måste pruta. Och att det blir svårare att driva salonger. Och avslutningsvis att de som äger salonger ska lagföras och kastas i fängelse.
Och avslutar resonemanget med att han tjänat 500K på big pimping genom att köpa, driva och sälja salonger.
Citera
2018-06-21, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fangbang
Även de salongerna som verkar mer seriösa med snyggare hemsidor etc?
Eller ska man gå efter att ta något som ett sunkigare intryck haha. Inte provat i Sthlm ännu. Man kanske kan bli rekommenderad en stadsdel eller tbanestation?

Fundera inte så jäkla mycket! Utan bara gå in på en salong du vill prova.
Det värsta som händer är att du blir av med ca 400 och får en timme halvdålig massage.
Eller börja med en halvtimme .
Du kommer antagligen bli erbjuden något extra.
Citera
2018-06-21, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
Fanns en salong i gbg som hette Tuktai som nu har stängt har jag märkt.
någon som vet vart den tog vägen?
om den stängde för gott eller bara flyttade.?
// A

Har nog stängt för gott,har åkt förbi några gånger på vägen utanför. Men finns ju minst 10 salonger
till på Ön att välja på.
Citera
2018-06-21, 13:09
Medlem
Citat:
Det är väl dom som langar drogerna som skjuter på öppen gata.
Vi pratar inte om vilken sexbransch som helst, utan vi pratar om Thaimassage salongerna.
Vet inte hur jag ska återhämta mig från dina riktigt TUNGA punchlines. Känner mig naken och sårbar och tror jag ska dra en tröstrunk på kontoret. Spelar inte någon roll för jag har inget att dölja, min verksamhet var 100% legit. Aldrig sett mig som en hallick och kommer aldrig vara en hallick. Du är bara en sorglig typ som passerat ålder där kuken börjar krympa och förmodligen behöver ta ett och annat preparat innan du ens överväger att besöka en massagesalong.

Det går lite trögt va?
Sälja sex=prostituerad.
Om det säljs på thaisalong eller annan kvart..och du står för lokalen så är du fan en hallick...men det är nog mest dagdrömmar du haft när du "tröstrunkar på kontoret"

Men jag måste erkänna att du har stake..
Hade jag haft sådana drifter som "tröstrunka på kontoret" hade jag inte skrivit om det på ett forum som handlar om bla köpsex...är fan till att nervärdera sig själv...vilket kan ju vara en sexuelläggning....
Tycker även att det är något ointiligent att nervärdera forskning och medicinteknikens möjligheter att höja livskvaliten för men och kvinnor...
Ryck upp dig, ta en sväng till en salong så slipper du söla ner på kontoret och göra städpersonalen förbannad.
Citera
2018-06-21, 13:54
Medlem
Citat:
Det går lite trögt va?
Sälja sex=prostituerad.
Om det säljs på thaisalong eller annan kvart..och du står för lokalen så är du fan en hallick...men det är nog mest dagdrömmar du haft när du "tröstrunkar på kontoret"

Hade jag haft sådana drifter som "tröstrunka på kontoret" hade jag inte skrivit om det på ett forum som handlar om bla köpsex...är fan till att nervärdera sig själv...vilket kan ju vara en sexuelläggning....
Tycker även att det är något ointiligent att nervärdera forskning och medicinteknikens möjligheter att höja livskvaliten för men och kvinnor...
Ryck upp dig, ta en sväng till en salong så slipper du söla ner på kontoret och göra städpersonalen förbannad.

Don't feed the troll.
Citera
2018-06-21, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Bastarden: 2017-01-30, 20:18
"Har varit på en salong i Sveriges sjätte största stad vid ett par tillfällen. Har varit där mycket för att spana och se om något mer kan erbjudas. Det jobbar en kvinna i 35-40 års åldern där som är väldigt kortklippt och på senaste tid även färgat håret.

Jag har inte fått mer erbjudande mer än HJ och skulle vilja försöka mer, men kommer aldrig att fråga något sånt. Tänkte dock om någon här ifrån har lyckats få något mer än HJ av denna kvinna och vad för att känna sig mer säker på att det faktiskt är möjligt.
Ligger strax intill ett stenkast från stadens kända monument."

Bastarden: 2018-03-15, 10:38
"Jo utnyttjandet är ju ganska påtagligt hos många mindre massagesalonger där det är få som jobbar och där dom har få kunder. Mest fokus på runkandet och massagen är bortom all kritik, sen alltid 500 kr så man ska pruta och hålla på och jolla omkring.
Hoppas det blir svårare för dessa aktörer att driva sina företag nu när personalliggaren kommer in i bilden, även för dessa branscher.

Kommer bli en omfattande granskning av inkomst och misstänker myndigheterna något så kommer man även ställa frågan hur saker och ting går ihop eller inte. Så vi lär nog se en helt del salonger som faller omkull rent ekonomiskt inom en snar framtid."

Bastarden: 2018-04-19, 15:19
"Dom männen bryr jag mig inte om. Upp till dem om de spenderar pengar på sex.
Dessa thaikvinnor som äger massageställen bör lagföras och sättas i fängelse.
Min erfarenhet säger att inte ge ens ett finger åt bordelltjejerna, för då tar dem hela handen."

Här har vi ett genomsnitt av en forumdrönare in action. Börjar med att hänga ut en specifik salong och tjej på nätet. För att sedan förfasas över att folk frågar om extratjänster i dörren.
Sen berättar hjälten om hur utnyttjandet är påtagligt och hur man måste pruta. Och att det blir svårare att driva salonger. Och avslutningsvis att de som äger salonger ska lagföras och kastas i fängelse.
Och avslutar resonemanget med att han tjänat 500K på big pimping genom att köpa, driva och sälja salonger.

Så du vet hur man efterforskar. Däremot var dessa inlägg till större delen försök att få information, vilket flashback har varit till stor hjälp ibland och emellanåt, inte så mycket. Men I och med att jag inte redigerat inläggen osv så står jag för det till 100%.
Citera
2018-06-21, 18:21
Medlem
Citat:
Det går lite trögt va?
Sälja sex=prostituerad.

DU och JAG har bara olika uppfattning om saker och ting.
Och, P.I.M.P. Fan va nice. Man ska ju testa allt en gång innan man dör! Vad har du lyckats med i livet egentligen?
Jag sitter på en salong i detta nu. Vill du komma på besök så bjuder jag på öl!?
Citera
2018-06-21, 18:25
Medlem
Citat:
Så du vet hur man efterforskar. Däremot var dessa inlägg till större delen försök att få information, vilket flashback har varit till stor hjälp ibland och emellanåt, inte så mycket. Men I och med att jag inte redigerat inläggen osv så står jag för det till 100%.

Ibland är det bättre att ge intrycket av att vara blåst och hålla luckan stängd än att öppna den och bevisa det.
Fattar verkligen inte hur din outning av både salong och massös släppts igenom granskning av mod. Rent uselt av dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in