Citat:
Du har ju missuppfattat hela resonemangen. Men det är ok. Det är i och för sig inte första gången jag pratar med stolpskott.
Dom flesta tjejer som jobbar på salongen kan tänka sig att göra handjobs, ägaren vet förmodligen om det men lägger inte större energi på det. Båda vinner på det och båda får sina pengar.
Om du samtidigt inte förstått att jag inte alls glorifierar denna typ av verksamhet utan snarare vill se en stor förändring på det planet så får det stå för dig. Du är fortfarande boven i dramat här och betalar tjejer för sex. Det är dig det är fel på, inte tjejerna som driver eller jobbar där...
Dom flesta tjejer som jobbar på salongen kan tänka sig att göra handjobs, ägaren vet förmodligen om det men lägger inte större energi på det. Båda vinner på det och båda får sina pengar.
Om du samtidigt inte förstått att jag inte alls glorifierar denna typ av verksamhet utan snarare vill se en stor förändring på det planet så får det stå för dig. Du är fortfarande boven i dramat här och betalar tjejer för sex. Det är dig det är fel på, inte tjejerna som driver eller jobbar där...
Jag har läst dina inlägg även efter denna..
Varför du försökte till en början dölja, att du var inblandad i salonger och ge en verklighets främmande bild av verksamheten..?
Du får kalla mig stolpskott eller vad du vill...
Det är ok när det kommer från en med ett nick som är så träffande och beskrivande...det får man räna med.
Så du tror att allt inom sexbranschen är köparens fel.....exakt lika mycket som att det är knarkarens fell att det skjuts med automatvapen på öppengata i Malmö.
Så du är en av de slemmiga typerna bakom salongerna...att du råkade få en thaidam som knullade på salongerna och bedrog dig...men så inbillar du dig att du tjänade 500k och att det är lite som plåster på såren...tror att hon drog med dina gryn...Du kunde inte låta bli avslöja din inblandning...hallik kallades det förr....men du tycks ha förlorat affärerna efter som du avslöjar det här....så jag tar tillbaks..du är inte ens en rikti hallik...du är bara en Big Fat Bastard.