Citat:
Ursprungligen postat av
ebigeri
Jaja, det man ser av dom så otroligt hårdhudade och enl somliga nästintill övermänskliga förortsgängen är en massa tillsynes undernärda halft efterblivna ynglingar som hoppar runt på olika kukar i hopp om respekt, dom som räknas och verkligen är stridbara pga inteligens och tuffhet för dom finns och dom tjänar bra pengar men dom är lång ifrån så många som en del vill tro men det är klart, kastar man in en massa puffror i en flock efterblivna så blir ju det naturligtvis farligt, mest för dom själva vilket vi sett nu i ca 10 år och att BMC osv skulle vara sönderskjutna och bortskrämda är ju rent skitsnack, det snackas förövrigt väldigt mkt skit bland folket i orten men det ligger i sakens natur att ortens grabbar är dom starkaste och farligaste i hela världen.
Betänk nu att det vi ser här redan varit på tapeten från dag ett när bla BMC etablerade sig i Europa och då först i Frankrike " Marseille" där dom olika gängen och maffian krigade för fullt och som naturligtvis är helt ofarliga jämfört våra gäng här , lika så i Italien Spanien osv, dvs att konflikter uppstår och att folk dör är ju inte något som direkt överaskar någon i MC världen eller förortsgängen, att det finns mer eller mindre stridbara individer hos samtliga grupper vet vi ju men jag vill nämna en händelse förra året som jag inte lyckats hitta ett skit om någonstans på här FB eller någon annanstans för den delen och som jag trodde skulle leda till något otäckt, det hela började med att några ynglingar från orten åkte lite utanför och rånade en grabb på hans scoter samt slog honom hyffsat, näsan och ett par tänder rök tydligen, han var tydligen lillebror till någon i BMC, dagen efter på torget i orten befann sig åtminstånde hälften av dom tunga som styr och ställer samt ca 20 till av ordinarie ynglingarna när BMC kommer med 5 man in på torget, jag har fanimej aldrig sett folk springa så fort, några av dom "tunga" valde att stå kvar men dom var fanimej inte kaxiga och scotern lämnades enl folk tillbaks sen var det enl vad som sades 2st från orten som fick riktigt med spö av sin egna, om det sista är sant vet jag inte men det var snacket som gick, det första såg jag med egna ögon.
Dom svenska hojkillarna har oftast bra mycket mer att förlora och är oftast uppfostrade med svenska eller västerländska värderingar, dom flesta har legala jobb dessutom etc.
Att 3 somalier på 18år som har noll att förlora, kommer fån ingenting kan ta över så mycket visar skillnaden, dom slåss inte på torget, därför att dom inte kan slåss, dom skulle helt enkelt börja skjuta rakt av.
Hojåkarna fattar sånt här och därför sker mindre konfrontationer, ha bmc vill göra sina pengar i det tysta oftast, den här nya generationen skiter i sånt, dom vill synas i musikvideos med vapen etc.