2018-06-19, 22:26
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
kanske dessa killar var något stenade o hade dåliga reflexer, dom borde haft viss känsla att dom ständigt var potentiella måltavlor 24/7 och sprattla till för minsta avgasknall.

Vill fortfarande hävda att träffa sex st och såpass bra med ett vapen , ett mag med så få skott som sägs i media är häpnandsväckande om även från kort avstånd. Stod dom uppställda i en rad skuldra mot skuldra? ja isåfall kanske.

Det kanske är ett gäng poliser som startat en dödspatrull för att rensa upp. Skulle behövas i alla fall.
Citera
2018-06-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbejonk
Otroligt pinsamt att 90% av Malmös äldre fjäskar för Mekky. Jag ser 30+ åriga ”kriminella” män gå på hans rättegångar, besöka honom i häktet, vissa har t.o.m. sjunkit så lågt som att skriva brev till honom under perioden han var häktad. Tittar vi på Om*r Gomorra och flera andras Facebook så hittar vi minst 20 personer som stolt visar upp att de tagit selfies med Amir för att kunna skörda likes på sociala medier. Amir är en shlajftorsk, att han skulle vara fri från berusningsmedel som aftonblaskan påstår är skrattretande. Han är en onormalt kortväxt spinkig inavlad arab. Hans bror är Malmös största jonkare. När han bodde här så kunde han inte ens göra sig förstådd och han rökte konstant från soluppgång till solnedgång.

Jag vill förstå varför dessa mördare glorifieras bland Malmös undre värld. Dessa är människor som sålt sina själar för pengar. De har tagit andra människoliv för att kunna lägga några tusenlappar i fickorna. Det är bokstavligen luffare. Varför tänker människor inte så långt? Titta bara på Kar*m bröderna som figurerat i mordutredningen framför europabageriet. Dessa är också kortväxta spinkiga sandnegrar. Vad som är ännu mer förvirrande är att INGEN av dom har pungkulor när de är ensamma. De kan helt enkelt inte vistas ute utan att ha andra luffare med sig.

När jag ser dessa människor så ser jag ordet pissluffare stämplat i pannan på dom. För troende människor så är dessa redan dömda till det värsta tänkbara efter detta livet. Ändå ser man brushorna kommentera ”må gud ge honom paradiset” och liknande. Hur resonerar man där? Hur kan de ens ha mage att använda ordet Gud i samband med människor som varit delaktiga i mord? Fråga Ma*sem vad den undre världen har att erbjuda. Dessa dödsmarkerade skitungar är alla nerdrogade på kokain och bensodiazepiner för att ens klara av deras mentala tillstånd efter deras handlingar.

Ja, hur går detta ihop med religion. Bra skrivet.
Kan dessa droger ge hjärnskador?
Citera
2018-06-19, 22:29
Medlem
schtaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Har polisens helikptrar inte transpondrar ?
Jag kunde i alla fall inte se någon på Flightradar24...

Klart dom har transpondrar bara det att dom filtreras bort av FR24 så dom inte syns. Du ser inte militärflyget (Gripen) heller.
Citera
2018-06-19, 22:30
Medlem
Citat:

Vet inte vad det är..Men helikoptern var väldigt lågt, har spelat in det..
störde helt klart. Kankse inte mäter så låg flygning? Var mellan 21-22 ca
Citera
Medlem
Citat:

Jo, men oftast avstängda förekommen anledning. Undantaget var för ett par år sedan då de var påslagna och det framgick tydligt i flygmönstret över Malmö var problemen fanns med bränder och bråk om nätterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Nej ingen helikopter har hörts i närheten av Rörsjöstaden-ikväll- jag är på plats.

Sorgenfri här. Hörde en helikopter snabbt men den stannade inte här över.
Citera
2018-06-19, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Ja, hur går detta ihop med religion. Bra skrivet.
Kan dessa droger ge hjärnskador?
De är hjärnskadade i grunden med svenska mått. Bister sanning men se på hur de beter sig i horder jämfört med svenskar.
Citera
Medlem
Citat:
Otroligt pinsamt att 90% av Malmös äldre fjäskar för Mekky. Jag ser 30+ åriga ”kriminella” män gå på hans rättegångar, besöka honom i häktet, vissa har t.o.m. sjunkit så lågt som att skriva brev till honom under perioden han var häktad. Tittar vi på Om*r Gomorra och flera andras Facebook så hittar vi minst 20 personer som stolt visar upp att de tagit selfies med Amir för att kunna skörda likes på sociala medier. Amir är en shlajftorsk, att han skulle vara fri från berusningsmedel som aftonblaskan påstår är skrattretande. Han är en onormalt kortväxt spinkig inavlad arab. Hans bror är Malmös största jonkare. När han bodde här så kunde han inte ens göra sig förstådd och han rökte konstant från soluppgång till solnedgång.

Jag vill förstå varför dessa mördare glorifieras bland Malmös undre värld. Dessa är människor som sålt sina själar för pengar. De har tagit andra människoliv för att kunna lägga några tusenlappar i fickorna. Det är bokstavligen luffare. Varför tänker människor inte så långt? Titta bara på Kar*m bröderna som figurerat i mordutredningen framför europabageriet. Dessa är också kortväxta spinkiga sandnegrar. Vad som är ännu mer förvirrande är att INGEN av dom har pungkulor när de är ensamma. De kan helt enkelt inte vistas ute utan att ha andra luffare med sig.

När jag ser dessa människor så ser jag ordet pissluffare stämplat i pannan på dom. För troende människor så är dessa redan dömda till det värsta tänkbara efter detta livet. Ändå ser man brushorna kommentera ”må gud ge honom paradiset” och liknande. Hur resonerar man där? Hur kan de ens ha mage att använda ordet Gud i samband med människor som varit delaktiga i mord? Fråga Ma*sem vad den undre världen har att erbjuda. Dessa dödsmarkerade skitungar är alla nerdrogade på kokain och bensodiazepiner för att ens klara av deras mentala tillstånd efter deras handlingar.

Intressant läsning. Jag såg också kommentarer om att bröderna var i sjunde himlen. Nu är jag inte religiös men till och med jag förstår att det inte finns plats i en eventuell himlen för den här typen av människor.

Sedan är jag rädd för vad som kan ske i Malmö efter det här dådet.
Citera
Medlem
klown123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Sjukt att en skottlossning av den kalibern med minst 2 döda inte ger mer ringar på vattnet hos media. Det kan bara innebära att det är normaliserat i sverige.

Skolattacken i trollhättan och ikeamorden skördade typ samma antal(3 och 2) och där skrevs det spaltmeter i säkert 2 veckor

Du kan ju inte jämföra white trash blattar som ingen bryr sig om mot helt oskyldiga människor.
Citera
2018-06-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jag diskuterar inte AK47 eller inte. Men tiden det tar att tömma ett mag är av intresse för brottet. 30 skott är 3 sek. Bil 10 km/h är 2,8 m/s. Skicklig skytt eller amatör? Det är det som det handlar om. Så ta och lägg ner. Varför i helvete skulle jag ta den diskussionen i en vapentråd?

Nu får ni väl lugna ner er lite med ert rambosnack. Har du någon gång själv hållt i ett sådant vapen du påstår ha använts? Har du skjutit med ett gevär som är av kalibern 7,62 såsom AK-47 eller HKG3/Bofors AK4?

Ingen, inte ens i sin vildaste fantasi, kommer att kunna skjuta av 25 skott full auto och samtidigt träffa någonting annat än luften.

Finns det ens något som pekar på att en AK47 har använts? Både hylsor och kulhål är rätt lätta att känna igen.
Eller är detta bara en av FBs vanliga trådsanningar?
Citera
2018-06-19, 22:36
Medlem
Citat:

Allt här ovan stämmer. Dock är inte Amir så extremt glad i kokain. Men allt annat.
Citera
2018-06-19, 22:40
Medlem
Nu beväpnar sig alla. En pistol i Malmö idag låg på 25.000(!!).
Hoppas polisen genomsöker bilar.

Helt jävla skandalöst att dom idag gjorde 0(!!) Husransakningar. Värdelösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in