2018-06-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Idioterna tror att de kan bekämpa orättvisor och våld i samhället genom att förbjuda NMR. De använder sig av Tyrrunan. Nordfront.se (finns säkert nån dansk motsvarighet).

Hvis det aktuelle brott skulle have været undgået ville det så have hjulpet hvis NMR havde været forbudt?

Hvor mange personer som er modstander af NMR har NMR skudt?
Citera
2018-06-19, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Ärligt talat. Sommarlovet har börjat va och fantasierna flödar.

1. Hade det varit proffs, så hade de nog dödat samtliga och inte missat.
2. Hade det varit proffs, så hade man nog inte dödat genom drive-by, utan snarare skickat myndigheterna på dem via SKV, Kronofogden. I värsta fall hade araberna försvunnit spårlöst och varit styckade och uppbrända, alt förgiftade.
3. Proffs kan också göra misstag.

Kontentan är att detta är inga proffs, utan maffianätverk som etablerat sig i Sverige, som snart är i samma division som Camorran i Scampia: fattig slum, mopedblattar som skjuter och säljer knark.

Dessutom så skulle i min värld ett riktigt proffs inte köra iväg med mordvapnet. En trafikolycka eller någon annan oförutsägbar händelse skulle kunna göra att man riskerade bli gripen med ett vapen i handen som använts för ett trippelmord eller ännu värre med tanke på att man sköt efter allihopa. En oerhörd risk enligt mig.
Citera
2018-06-19, 18:53
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Idioterna tror att de kan bekämpa orättvisor och våld i samhället genom att förbjuda NMR. De använder sig av Tyrrunan. Nordfront.se (finns säkert nån dansk motsvarighet).

Sicken jvla clown han är Johansson. Araber skjuter vilt med Automatkarbin i centrala Malmö och han vill skärpa tonen mot Nordiska Motstånds Rörelsen.

Nästa skjutning så är det väll dags att storsatsa på att sätta dit vitingarna hemma i villorna som gör övertramp på facebook mot invandringsreligionen.

Kanske sätta in insatsstyrkan i villakvarteren medans han ändå håller på.

Mer skjutningar = mer yttrandefrihetsinskränkningar
Citera
2018-06-19, 18:55
Medlem
mr.demons avatar
Lite komiskt att den det skrivs om på detta forum så fort nån går mot röd gubbe överlevde.
Citera
2018-06-19, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Ärligt talat. Sommarlovet har börjat va och fantasierna flödar.

1. Hade det varit proffs, så hade de nog dödat samtliga och inte missat.
2. Hade det varit proffs, så hade man nog inte dödat genom drive-by, utan snarare skickat myndigheterna på dem via SKV, Kronofogden. I värsta fall hade araberna försvunnit spårlöst och varit styckade och uppbrända, alt förgiftade.
3. Proffs kan också göra misstag.

Kontentan är att detta är inga proffs, utan maffianätverk som etablerat sig i Sverige, som snart är i samma division som Camorran i Scampia: fattig slum, mopedblattar som skjuter och säljer knark.
Ja menar inte proffs proffs men menar någon som har viss vapenvana och stort våldskapital och inte de här vanliga 17 åriga amatörerna på moppe som spelar cool. Uttryckte mig kanske dåligt
Citera
2018-06-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimjobb
En av de dödas fb?

Chad* (i) Abdallah

https://www.facebook.com/chadi.abdallah.102

[ur]https://www.facebook.com/627473075/posts/10156341780443076/[/url]

Vem är han andra med Ch-di?
Citera
2018-06-19, 19:01
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Men ÖÖÖHHH ungdomar går för att spela datorspel med varandra, alla kanske inte sitter på en monsterdator hemma och då betalar man 100 spänn för 5 timmar spelande.

Finns Inferno Online i sthlm tex som är enormt stort, över 520 gaming datorer bla

http://www.infernoonline.com/

Ghar din info till mig, men 6, enligt polisen, multikriminella är också gamers ?

Nä, det stället skall naturligtvis synas i sömmarna, och de gängkriminella har naturligtvis inga ekonomiska hinder för att köpa värstingburken !
Citera
2018-06-19, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Malmö har inga ytterområden på det sättet. Det är en geografiskt liten stad och det sker en väldig massa brott i centrala delar av staden. En person sköts ihjäl på en uteservering mitt på dagen på Södergatan - är det ett ytterområde enligt dig? Ytterområden skulle möjligtvis kunna vara Klagshamn eller Husie.

Det var 2005. Kolla 2017-2018 så är det mest de yttre områden de skjuter i. Några enstaka i centrum.
Citera
2018-06-19, 19:03
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Hvis det aktuelle brott skulle have været undgået ville det så have hjulpet hvis NMR havde været forbudt?

Hvor mange personer som er modstander af NMR har NMR skudt?

1. Nej

2. 0 (vad jag vet)

Det är naturligtvis helt missriktat. NMR sitter och täljer pinnar i Dalarna medan de kriminella invandrargrupperna skjuter vilt i storstäderna. 1000% att du hittar förövarna i det aktuella fallet bland de skjutnas umgänge - och de har ingen aning om var runor är för nåt. Helt idiotiskt av vår minister med andra ord.
Citera
2018-06-19, 19:04
Medlem
Sverighiztans avatar
Jäääävlar vad tråden har eskalerat snabbt, kul såklart!

Jag har inte orkat läsa igenom alla inlägg, men är det någon som spekulerat i internetcaféts kopplingar samt hur det blir framöver för verksamheten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
Ja menar inte proffs proffs men menar någon som har viss vapenvana och stort våldskapital och inte de här vanliga 17 åriga amatörerna på moppe som spelar cool. Uttryckte mig kanske dåligt

Okej! Då ber jag om ursäkt för mitt utbrott.

Men visst är det en maffia (det vill säkert blattarna bli kallade också, när sitter här och läser vad som skrivs). Dessa sandnegrer tittar på Sopranos och Gomorra och får sina idéer därifrån.
Citera
Medlem
Vi har alltså 3 döda

Bröderna abdallah samt omar kaka.

Fel tid fel plats.. ett budskap till dem yngre som umgås med kriminella för att det är häftigt.. kolla hur det gick för omar? Hela livet framför sig. Bröderna abdallah såg inte ens ut o vara kriminella. Den ena gilla fotboll den andre knega och samtidigt umgicks han med kriminella. Ta lärdom av detta gott folk. Må dem vila i frid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in