2018-06-19, 08:58
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Fy fan vad sjukt allt blivit när en fridfull människa som jag blir GLAD över att så många som tre dött.

Inte förrän sådant här drastiskt sker kan det bli bättre i vårt handlingsförlamade land!

Folk kommer ha glömt detta om en vecka. Det kanske blir en kort snackis mellan svenska apatiska idioter på jobbet en stund, that's it. Sedan går de tillbaka till att rösta på folk som vill ha hit dessa typer.
Citera
2018-06-19, 08:58
Medlem
Fittsparks avatar
Har GM skjutit utanför Galaxy cybercafé och mejat in mot BO, eller sköts i lokalen?

Jag tänker mest på de kulhål i fönsterrutan. Kan de beskjutna besvarat elden i panik, och skjutit ut från lokalen?
Citera
2018-06-19, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
AB hänger på och toppar med lite SD-bashing. En kommunalpolitiker i Perstorp är tydligen smygnazist.

https://www.aftonbladet.se/

Men konstigt nog är det ju inte SD:are som skjuter ihjäl varandra på gatorna i parti och minut, utan just de asylinvandrare från MENA som SD:arna inte vill ha hit...
Citera
Medlem
BuckshotBills avatar
Det känns iallafall tryggt att höra att det är "ingen fara för allmänheten" när det skjuts mot caféer.
Men lite konstigt är det ändå. När jag ska skjuta på ett sätt som är ofarligt för allmänheten så tvingas jag åka ut på vischan och ha en tio meter hög och tio meter tjock jordvall framför mig och kilometervis med skog bakom. Det står t o m i reglementet att det inte räcker med ett café i tätort som kulfång.
Senast redigerad av BuckshotBill 2018-06-19 kl. 09:02.
Citera
Medlem
Varför spekuleras det inget kring VEM som sköt?
Citera
Medlem
secretcinemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yppsilon
Det här är definitionen av terrorism.

Vilket då?
Citera
2018-06-19, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nathan.B.Forrest
Cyklade förbi där igår ca kl 20.15. Då hade varken polisen eller ambulansen anlänt. Var ca 20 st killar som skrek och förde ett jävla liv på trottoaren. Minst två killar låg orörliga på marken. En kille bars in i någon svart Suv liknande bil som körde där ifrån i hög hastighet. Flera poliser anländer, varav en tar efter den svarta bilen. Ambulanserna tar med alla skadade, så ingen borde varit dödsförklarad på plats antar jag?

Intressant. Kan det vara denna bilen?
https://imgur.com/a/yrihzRz

Isåfall verkar det som att bröderna Abdallah/pappa kör en sådan bil.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extraordinar
En av de största familjerna i landet med kopplingar till El-zein familjen som styr Göteborgs kriminella undervärld. Många är kriminella, inte alla givetvis men tillräckligt många för att man ska förstå att man inte jävlas med dessa filurer.
El Z styr inte där, övrigt hade du rätt. Det är en annan släkt de har band till som också är väldigt stora.
Citera
Medlem
detta är bara normalt, länderna dom kommer ifrån är ju likadana, kaosländer
Citera
2018-06-19, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Var finns uppgiften att det rör sig om en AK-47:a ?

På bilderna som var från brottsplatsen påstod någon att det låg 7.62x39 hylsor på marken. Jag har själv inte sett den bilden men det stod i tråden i ett inlägg.
Citera
2018-06-19, 09:01
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Nja det är snarare du som blivit sjuk.
Du lever i en dimma, detta är bra nyheter. Tre skräpmedborgare mindre, inget att sörja över.

On topic, var det knarkskulder eller hämnd för en gruppvåldäkt detta rörde sig om?
Citera
2018-06-19, 09:02
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
AB hänger på och toppar med lite SD-bashing. En kommunalpolitiker i Perstorp är tydligen smygnazist.

https://www.aftonbladet.se/
Det är tur att Malmö kommunstyrelses ordförande Katrin Stjernfeldt Jammeh reagerar med avsky och förakt. Hon är arg! Till och med seriöst arg!

http://www.skd.se/2018/06/19/stjernfeldt-jammeh-blir-arg/

Hennes politik tillsammans med kommunisterna i Malmö är orsaken till att det är som det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in