2018-06-18, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
0 Officiellt mina källor säger 1.
Tyvärr har tråden förpestats av lögnare och inläggsjagare som dels sprider lögnen att 3 gått bort men dels om utsatta områden.

1 ska vara död
1 allvarligt skadad
2 skjutna i benen
1 lämnat sjukhuset redan.
2 är döda och kropparna är
Redan Påväg mot rättsmedicinska i Lund. En kritisk tillstånd, avlider nog snart.

Mekky lindrigt skadad.
Citera
2018-06-18, 23:16
Medlem
1Partys avatar
Citat:
0 Officiellt mina källor säger 1.
Tyvärr har tråden förpestats av lögnare och inläggsjagare som dels sprider lögnen att 3 gått bort men dels om utsatta områden.

1 ska vara död
1 allvarligt skadad
2 skjutna i benen
1 lämnat sjukhuset redan.

Användaren Undrande87 har förut, om och om, snackat skit, sannolikheten att han talar sanningen nu är väldigt lågt runt mig i alla fall.
Citera
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddangbg83
Vad ska väktare göra mot 50 aggressiva araber som vill storma sjukhuset? Kan ju anta att flera av dom är beväpnade med

Låsa dörrarna?
Citera
Medlem
Bra ställe att skjuta på, finns 3 utfartsvägar fråm Malmö som man når på mindre än 30 sekunder
Citera
Medlem
Som jag skrev.

23.10 En av de skadade, en 18-årig man, har avlidit på sjukhuset. Anhöriga är underrättade. Brottsrubriceringen är mord.

Den andra är det 50-50 med. Fått 2 av skotten i huvudet.
Den avlidna är arab. Känd av polisen men ingen wowbrottslighet.
Citera
2018-06-18, 23:17
Medlem
GiDDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
De vill ta makten i den kriminella miljön i Malmö. Enligt en person som intervjuvades på TV4 är Malmö väldigt attraktivt för något kriminellt gäng i Köpenhamn. Någon i tråden här nämnde dem med en förkortning.

Detta är inget nytt. Black Cobra kom från Danmark. Även Satudarah kom från Danmark och flera personer från Malmö har varit inblandade i grova rån och mord i Danmark. Gäng sprider sig och använder sina internationella kontakter. Många gäng från Tyskland och Nederländerna har satt fotfäste i Köpenhamn.

LTF har länge haft kontakter i Sverige och velat etablera sig här. Detta är ingen nyhet.

LTF har dock en intern uppgörelse i Köpenhamn och tillräckligt med problem på hemma plan.

Kan mycket väl vara så att danskar är inblandade på något hörn men att dom ska ta över Malmö kan dom nog glömma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Användaren Undrande87 har förut, om och om, snackat skit, sannolikheten att han talar sanningen nu är väldigt lågt runt mig i alla fall.

23.10 En av de skadade, en 18-årig man, har avlidit på sjukhuset. Anhöriga är underrättade. Brottsrubriceringen är mord.

Därmed bekräftade polisen det jag har skrivit sedan sida 1.
Sorry Susan.
Gå och sug någons kuk nu
Citera
Medlem
Vem fan är Mekky? Det talas om honom i varje tråd när det är skottlossning i Malmö. Bild så man vet vem det är?
Citera
2018-06-18, 23:18
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Låsa dörrarna?
Jepp. Dom har ju investerat 20-30 mille på att göra akuten skottsäker. Så att trycka på panikknappen funkar nog, om man är snabb nog innan blattehorderna hunnit ta sig in.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Copernicus
Vem fan är Mekky? Det talas om honom i varje tråd när det är skottlossning i Malmö. Bild så man vet vem det är?

Googla Amir Mekky, han har ingenting med detta att göra. Eller iallafall han är inte ett av BO/GM.

Nu fick jag SMS även den andra snubben är dör. 19-20 år. Kördes av privatperson även han till sjukhuset.
Citera
Medlem
Citat:
Han snubben ifrån Seved, somalier?

Ja, somalier.
Citera
2018-06-18, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FakeRecords
Vad ligger på drottninggatan? Vad är det för ställe?

Ett cybecafe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in