2018-06-18, 22:23
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerjon88
vad är det för kaliber på de scorpio som figurerar här? 9mm väl? För hylsorna ser längre ut än .32 ACP imo
Skorpion använder väl pistolammo?! Hylsorna på bilden ser ju längre ut. Tror det är Kalashnikov eller liknande tyngre automatvapen.
Citera
2018-06-18, 22:23
Medlem
negombo365s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Loyal to familia?

Ingen koll på det . Kompis ringde på mobilen från akuten, det hörs danska i två grupperingar.
Citera
2018-06-18, 22:24
Medlem
Punishs avatar
M falangen är mesar, bara massa arabiska springpojkar jävla luffare. Finns ingen jävla M falang, och Hongs tid kommer också sanna mina ord smutsiga kinesen.

Det är fittaraben Mekky som har blivit avrättad, dessa araber ska bort från Malmö en efter en.
Citera
2018-06-18, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negombo365
Det är folk från Danmark utanför akuten. pratas danska av exotiska skäggiga män!
Spekulerar bara, men Mek#y har dansk släkt. Ingen som kan bekräfta vilka som är BO?
Citera
2018-06-18, 22:25
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrdpappan
Nej, personen skrev att bara en var död och att jag ljög. Så det var ett svar på att de andra 2/3 döda kommer komma ut snart också så fort de kontaktat anhöriga. Men vad jag förstår det som av min kontakt kommer det bli 4 döda totalt!
OK, jag föstår. Tack för klarläggandet!

Fyra döda i en skjutning är inte litet det heller. Börjar kännas riktigt otrevligt det här.
Citera
Medlem
Såg en metallic grå bil köra som en dåre från sjukhuset mot rött ljus tom in mot stan. Sicksackade mellan bilar Liten modell (typ japansk eller renault) HZY tror jag plåtarna började på. Det hände typ lite mer än en timme efter skjutningen. Arab.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil007
Då er det kanske Hong som er skujtwb eftersom Mirza er i Malmö, vilket kan betyda krig på gång vilket kan betyda gamla M falangen tillbaka.
Dom har en pensionerad horunge som jobbar genom Malmö stad och hoppas verkligen han intw kommer tillbaka.
Varit mycket med den skujten Mirtez i början.
Kom igen! Det stod att 3 av 4 var i 20 årsåldern
Citera
Medlem
Watchme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Här rullar in danska Mercor nu så klart dom skjutna är kändisar.

Såg 1 svart merca och en vit Audi med danska skyltar förra veckan på stadiongatan som stannade började bråka/veva hej vilt med 2 killar från belluve området..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerjon88
vad är det för kaliber på de scorpio som figurerar här? 9mm väl? För hylsorna ser längre ut än .32 ACP imo

Scorpio brukar som vanligast vara 7.65

Sen finns det .22 med men den vanligaste är 7.65
Citera
Medlem
Hur många är döda? Ser inga bekräftade uppgifter i Aftonhoran eller på text-tv Om ryktena om 3 döda är sanna, varför skjuter man så många om det är ett lågintensivt krig? Det vore väl bättre att undanröja en i taget, för att utdela en varning till övriga.

Detta liknar inget annat jag upplevt tidigare.
Citera
2018-06-18, 22:26
Medlem
Såg många skäggiga personer utanför akuten, ser ut och vara araber,
Mycket möjligt Fakhro/Elzein familjen.
Detta verkar vara väldigt stort, och endast början på något som tyvärr inte har något slut.

Någon som har koll på vem som blivit skjuten?
Citera
2018-06-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
Spekulerar bara, men Mek#y har dansk släkt. Ingen som kan bekräfta vilka som är BO?
Makky är inskriven i danmark så det stämmer att han har dansk släkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in