2018-06-18, 21:02
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
En på Facebook säger 2-3 skadade 1 död araber allting.
Sjukt.
Rösta rätt Svenne.
Sverige är i upplösning. Sen får 7-partiet, etablissemanget, kultureliten säga vad fan de vill. Det går inte att förneka längre.

OnT: Drottningatan är väl vid kanalen? Men såg inte ut så i Kvällsposten. Eller minns jag fel? Eller det kanske är längre norrut. Hur som helst vidrigt. Tredjeman kan ha drabbats.
Citera
2018-06-18, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Är där inte också en gymbutik som varit inblandat i skit?

Jepp gymgrossisten.. skummisar som jobbat där tidigare. Men ligger ett stenkast längre bort numera.
Citera
2018-06-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Är där inte också en gymbutik som varit inblandat i skit?

Gymbutiken ligger borta vid Entré om vi tänker på samma!
Citera
2018-06-18, 21:03
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
Ser ut som det hände utanför internetcafet
Vafan sådana ställen bommade igen 2005 när bredband blev vanligt i vanliga hushåll. Hur fan kan ett sådant ställe gå runt i dagens Sverige när det finns wi-fi överallt ??
Citera
2018-06-18, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Sverige är i upplösning. Sen får 7-partiet, etablissemanget, kultureliten säga vad fan de vill. Det går inte att förneka längre.

OnT: Drottningatan är väl vid kanalen? Men såg inte ut så i Kvällsposten. Eller minns jag fel? Eller det kanske är längre norrut. Hur som helst vidrigt. Tredjeman kan ha drabbats.

Drottninggatan är gatan mellan Värnhem och Drottningtorget där bla Laserdome ligger.
Citera
2018-06-18, 21:04
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Polisen tog precis 2 araber i 20-25 års åldern enligt FB.

Screenshot?
Citera
2018-06-18, 21:05
Medlem
De/den som är GM sket uppenbarligen helt i att skjutningen skedde alldeles nära ett polishus. Det verkar inte vara något som överhuvudtaget oroar.
Citera
2018-06-18, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy
Vafan sådana ställen bommade igen 2005 när bredband blev vanligt i vanliga hushåll. Hur fan kan ett sådant ställe gå runt i dagens Sverige när det finns wi-fi överallt ??

Folk som sysslar med ljusskygga saker använder sig fortfarande av internetcaféer. Enda anledning de finns kvar.
Citera
2018-06-18, 21:06
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
De/den som är GM sket uppenbarligen helt i att skjutningen skedde alldeles nära ett polishus. Det verkar inte vara något som överhuvudtaget oroar.

8 månader öppen anstalt brukar inte oroa.
Citera
Bannlyst
Jag har blivit skjuten i benet. Det var en ensam skytt som sköt 20-30 skott med något kraftfullt kulsprut-liknande vapen, det small väldigt fort, pangpangpang, 5-7 skott i sekunden kanske. Det hela varade i 20 sekunder kanske. Jag vet inte vart min kille är och han svarar inte i telefonen. Jag är okej men det är ingen personal här.

Det var flera döda, iallafall flera som låg på marken, 5 personer, alla vuxna. Skotten kom från en bil.
Citera
Medlem
fernebos avatar
Fyra skjutna med automatvapen mitt i centrala Malmö. Nu är sverigebilden i fara igen! Det här lär utländsk media uppmärksamma.
Citera
2018-06-18, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M4WI
Gymbutiken ligger borta vid Entré om vi tänker på samma!

Det låg tidigare en bredvid internetcaféet. Ingen aning om det är samma som nu flyttat bort mot Entré.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in