Citat:
Ursprungligen postat av
Fyllefyllot
Ismuren, svar där tack.
I det här fallet spelar det ju ingen roll, ok, gravitation finns inte, det ändrar ju fortfarande inget. För att det ska finnas någon grund i en konspirationsteori så måste det ju finnas bakomliggande intressen, i det här fallet gör det ju inte det och av bara där kan man avskriva hela grejen utan att ens titta närmare på det. Om allt det här står bygger på att det är djävulen som ligger bakom allt, då står den på en väldigt lös grund.
Om vi var tvunga att betala massa pengar för att någon prästfamilj någonstans skulle se till att jorden inte välter eller liknande hade det varit värt att kolla upp :P
Jo om gravitationen inte finns vilket så är fallet, så hade hela vår världsbild stått upp o ner mer eller mindre allt kretsar kring denna falska kraft som nästa alla på jorden tror på det vi lär oss i skolan.
När jag gick skolan så visste jag redan att allt var falskt och en ren lögn, jag var vaken redan då o tilläts inte bli hjärntvättad av min fröken som bara babblade som en luder, hatar henne fortfarande. Men jag spela med på att lära mig o fick bra betyg detta tog jag med mig idag, och idag vet jag väldigt mycket saker som andra inte vet om.
Hade jorden varit rund hade allt ramlat ner på rymden all människor hade fallit allt hav allt land hade fallit just för att gravitaitonen inte finns, men nu är det en platt jord och allt står plant o fint på en platt yta helt enkelt o inget ramlar ner. Ganska enkelt att förstå.
Jag förstår liksom inte grejjen, vem fan bryr sig om jorden är platt, låt den bara vara det, utan att hålla på skriva en miljon inlägg o försöka spela duktig med konstiga siffror o skit som ingen ändå begriper