Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Tycker inte du ska försegla någon låda. Håll alla öppna.
Om det är Arboga som UW befann sig i så åkte han mest troligt med bil. Nu tror ju jag att han var hemma den aktuella dagen. Huruvida planket är ett ungdomstillhåll kan nog bara ungdomarna svara på, det får jag kolla upp med andra. Sonen har ingen moped vad jag vet. Han cyklade eller skjutsades.
Gällande övningskörning så borde väl det gå att få fram via offentliga register? Föräldrarna borde ha gått en handledarutbildning. Jag tror inte LW har gjort det, hon skulle ha uppdaterat sina sociala medier med detta i sådana fall. Personligen tror jag inte att sonen övningskörde alls, hans liv består av andra intressen.
Tack för dina svar. Ja, en handledarkurs borde ju ha avverkats i så fall. Ansökan om körkortstillstånd och handledarskap ska ju också inlämnas därefter. Det borde, som du säger, vara offentliga uppgifter. Men jag litar på det du vet och känner, sonen prioriterar annat. UW behöver alltså inte ha varit bortrest? Jag håller mina lådor öppna. Lade just undan superlimmet som skulle kunnat göra vissa av mina boxar ”inbrottssäkra”.