2018-06-17, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Dörren står lite varstans att den var öppen. Hört nu från flera att det var motorlås, så den var nog inte ens stängd.

Skulle alltså LW vilja ta en snabbis där med en man hon verkar ha brutit med, inte kan åka i samma bil i och dessutom ha en ny pojkvän?

Nått är fel!
Du skrev själv i inlägg 10160 "Vilket för (antar att det ska stå får) mig att tro att SD och LW fortsatt träffas efter anmälningarna". Det behöver inte vara för en snabbis utan att dom gick ut för att prata och det gick överstyr när dom närmade sig MP/BP.
Citera
2018-06-17, 09:57
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Du skrev själv i inlägg 10160 "Vilket för (antar att det ska stå får) mig att tro att SD och LW fortsatt träffas efter anmälningarna". Det behöver inte vara för en snabbis utan att dom gick ut för att prata och det gick överstyr när dom närmade sig MP/BP.

Helt enig med dig!
Citera
2018-06-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Jag tycker korsningen Byalagsgatan/Rättarevägen är en bra mötesplats, iaf parkering för ev. fordon.
God uppsikt över två gator och bostadsområdet utifall HD skulle komma.

Med dörr öppen, avbrutit allt chattande och sysslor. För att möta en man hon inte vill sitta i samma bil i?!

Ja, jo, konstigare har hänt och händer...
Citera
2018-06-17, 09:58
Medlem
Citat:
Nej, men grannen vet att det inte var avspärrat på onsdag FM
Ok, tack för klargörandet.
Citera
2018-06-17, 09:59
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ingen verkade reagera på uppgiften att LW har ett motorlås på dörren, vilket betyder att dörren stod minst på glänt.
Kanske inte det passar in på SD och teorin att dom gick ut för att prata. Då mörkas det av SD-är-mördare-anhängare?!

Här en länk till bild på Lenas dörr.

http://forumbilder.se/H76CD/lenasdorr
Citera
2018-06-17, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Kom ihåg att UW var i ett annat län och jobbade. Det betyder att sonen var ensam på adressen och då kan det passa bra att påminna honom om att både gå och lägga sig och närvara på uppvaktningen nästa morgon.
Nu är detta bara spekulationer då jag inte hittat inlägget.

Vi vet inte om UW var i ett annat län. Mest troligt var han i Arboga. Vi vet inte om sonen var ensam på fadersadressen. Mest troligt, säger bekanta, är att han var hos modern denna vecka och antalet cyklar vid den avspärrade platsen tyder på detta.
Citera
2018-06-17, 10:07
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Här en länk till bild på Lenas dörr.

Ser inte ut som dom "motorlås" jag har sett... men dom har iofs haft kombinationslås isf nyckel.
Citera
2018-06-17, 10:08
Medlem
Citat:
Med dörr öppen, avbrutit allt chattande och sysslor. För att möta en man hon inte vill sitta i samma bil i?!

Ja, jo, konstigare har hänt och händer...
Du sa själv att Du tror dom fortsatt träffas... och vad gäller dörrlåset har jag inte sett någonstans om vilket lås det är på dörren... och grannen som vet när det blev avspärrat...? Håller med Dig om att det är mycket konstigt här...
Citera
2018-06-17, 10:10
Medlem
Citat:
Jag vet vad jag skrev. Mycket av infon som vandrar går stick i stäv mot varandra. Men bara för att det inte passar min teori så mörkar jag det inte.

Återigen. Gå DIT för att prata (eller ha sex), med dörr öppen, lämna chattande så.
Nått stämmer inte, och allra minst med SD tycker jag.
Ser inte motiv (kan ändra mig om dom träffats i närtid)
Framför allt ser jag inte ett modus med SD/LW som skulle leda till planket.
Citera
2018-06-17, 10:14
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Du sa själv att Du tror dom fortsatt träffas... och vad gäller dörrlåset har jag inte sett någonstans om vilket lås det är på dörren... och grannen som vet när det blev avspärrat...? Håller med Dig om att det är mycket konstigt här...

Här är länk till bild på Lenas dörr:
Citera
2018-06-17, 10:18
Medlem
Ni som har koll på geocaching - kan man se var en mysterycache har sitt avslut? En mysterycach löses i flera steg och leder så småningom fram till målet (burken). BO ägde flera sådana, jag är fortfarande (skrivit om det tidigare) inne på att det fanns en sådan burk vid bullerplanket.
Citera
2018-06-17, 10:19
Medlem
matsqqs avatar
Ser att ni diskuterar hur hon kunde vara ute sent med öppen dörr ...

BO är ogärna ute själv på nätterna enligt länken nedan, men med SD har hon bevisligen varit ute riktigt sent vid åtminstone 2 tillfällen ... (kan tänka mig att det är massor av fler gånger efter att barnen somnat, men 2 gånger som vi vet om - bästa tiden att träffa en älskare är väl också efter att barnen som väl var upp till 16 år har lagt sig)

Den gången de tjafsade i bilen och det vart misshandelsanmälan så var klockan efter midnatt och de satt i SD:s bil.
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/flog-till-usa-polisen-tog-bilen-pa-arlanda/

Likaså var det så sent att BO inte vågade vara ute själv den gång de sprang ut på en kvälls-geocache med SD i bara morgontofflorna.
https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=fb70a73f-c148-43b7-a01d-5a23287911b7&IID=f87eebf4-b87b-4920-b607-c6167e5f54c3

Så det här med att vara ute sent med SD , det har hänt förr ... och hon talade också om i länken ovan att för övrigt är hon gärna inte ute utan sällskap när det är mörkt ...

PS sluta larva er om "SD-älskare" och "SD-hatare" etc. Jag vet inte vem han är utan får lita till mitt eget sunda förnuft, det kan vara fel , men tills någon hittar en bättre teori så tror jag på mannen som polisen tagit in och som har ofredande och misshandelsanmälan mot sig. Men det kan naturligtvis vara helt fel också ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in