2018-06-15, 15:27
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Det är inget negativt att vara ödmjukhet. Problemet är att många "starka" och missförstådda kvinnor verkar sakna den egenskapen, helt.
De flesta män saknar den egenskapen men kräver att kvinnor ska ha den...
Citera
2018-06-15, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
De flesta män saknar den egenskapen men kräver att kvinnor ska ha den...

Kvinnor får hemskt gärna kräva destsamma av män, men det gör de inte. Snarare motsatsen där män ska vara omotiverat självsäkra i alla lägen. Uppblåsta nästintill.

Konstigt att kvinnor finner det attraktivt.
Citera
2018-06-15, 15:35
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Kvinnor får hemskt gärna kräva destsamma av män, men det gör de inte. Snarare motsatsen där män ska vara omotiverat självsäkra i alla lägen. Uppblåsta nästintill.

Konstigt att kvinnor finner det attraktivt.
Det gör jag...
Tror inte kvinnor finner det attraktivt... kvinnor har bara fått acceptera läget.
Senast redigerad av Femme.Fatale 2018-06-15 kl. 15:38.
Citera
2018-06-15, 15:42
Medlem
Citat:
Det gör jag...

Om du gör det du säger så får man gratulera och hoppas att du smittar av dig på andra kvinnor.
Citera
2018-06-15, 15:44
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Om du gör det du säger så får man gratulera och hoppas att du smittar av dig på andra kvinnor.
det är mitt mission in life... att stärka kvinnor
Citera
2018-06-15, 15:49
Medlem
Citat:
det är mitt mission in life... att stärka kvinnor

En aning sexistiskt måste jag påstå.
Är det något annat utöver kön som du värderar människor utefter, hudfärg månne?
Citera
2018-06-15, 15:49
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
En aning sexistiskt måste jag påstå.
Är det något annat utöver kön som du värderar människor utefter, hudfärg månne?
Varför är det sexistiskt?
Citera
2018-06-15, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
Ja det har jag och gör jag!

Tiger inte om någon är korkad, gäller lika varesig det är man eller kvinna.

Ofta är det ju fruntimmers uppblåsta ego som gör att det blir bråk. Och mannen lugnar ner sig och ger sig och tänker "nåja, hon får väl tro att hon har rätt då, hon är ju kvinna".
Väldigt vanligt, lite självransakan vore på sin plats ibland hos vissa honor.

Edit: Men vanligast är ju att jag gjrot fel. Supit för mycket, latat mig för mycket etc. Då är det legitimt med lite gnäll och då lägger jag mig platt. Men så fort det blir obefogat så brinner jag av. Funkar rätt bra ändå. Hör andra, toffeljönsar, har betydligt större problem. Gäller att säga ifrån när det går över gränsen för rim och reson helt enkelt. Tror dom gillar det faktiskt, aldrig någon som lämnat mig och varit i förhållande i stort sett konstant i 20 år, med olika...

Aldrig varit med om det själv eftersom jag alltid sagt ifrån när det är nog. Men har hört så många skräckexempel på "män" som är helt kuvade av rabiata kärringar. Så jag kan tänka mig att ger man dom lillfingret så kan det eskalera. Med fel sorts kvinna. Huvva.
Senast redigerad av Kattfarssas 2018-06-15 kl. 16:17.
Citera
2018-06-15, 16:18
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Det är psykologiskt fängelse som tvingat oss till det för att överleva

Att utnyttja män?

Den vinkeln kan man ha.
Citera
2018-06-15, 16:24
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Bråkat extremt mycket med ”män”... de gillar inte kvinnor som sticker ut och inte kuvar sig. De vill gärna att kvinnor ska vara ödmjuka, ha dåligt självförtroende och vara mjuka...så att de känner sig behövda. Patetiskt!
Vadå ”de gillar inte”? Nu målar du med oerhört bred pensel, jag älskar såna kvinnor som du. Finns inget bättre än att visa var ni hör hemma i näringskedjan, du avancerar inte en millimeter med dina feministiska floskler. De kuvade kvinnorna du pratar om är extremt ointressanta, jag tycker mest synd om dem, men såna som du är ett nöje att plocka ner från de höga hästarna.
Citera
2018-06-15, 16:27
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Vadå ”de gillar inte”? Nu målar du med oerhört bred pensel, jag älskar såna kvinnor som du. Finns inget bättre än att visa var ni hör hemma i näringskedjan, du avancerar inte en millimeter med dina feministiska floskler. De kuvade kvinnorna du pratar om är extremt ointressanta, jag tycker mest synd om dem, men såna som du är ett nöje att plocka ner från de höga hästarna.
Även du är ett bra exempel på en sån ”man”.... så typiskt!
Citera
2018-06-15, 16:28
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Att utnyttja män?

Den vinkeln kan man ha.
Ja precis... för ni män utnyttjar ju inte kvinnor varken fysiskt eller psykiskt. Så det är klart att vi bara har våra personligheter för allmän förströelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in