Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-13, 18:07
  #9385
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag håller med om att man blir nyfiken på varför inlägg raderats men alla dennes inlägg är ju inte raderade om det är vad du menar?

Detta är det äldsta jag hittar och det är ju uppenbart att det inte är det första (FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)

dalaan blev rädd då hen varnades HÄR för att inläggen kanske störde utredningen och började sedan radera.
Citera
2018-06-13, 18:09
  #9386
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
dalaan blev rädd då hen varnades HÄR för att inläggen kanske störde utredningen och började sedan radera.
Ok, då kanske inlägg markerade som fp raderas av mod; det har jag aldrig tänkt på
Citera
2018-06-13, 18:10
  #9387
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonyaStolt
Detta med skriken/uppgifterna från Dalaan?
Jag minns att Dalaan's första inlägg försvann ganska fort för jag ville titta när första inlägget kom. Om det var före eller efter kroppen hittades?
Då fanns det fortfarande nyare inlägg kvar av ovannämnda. Nu är alla inlägg från densamma borttagna. Om jag förstått rätt så är det inte så enkelt att få sina inlägg borttagna eller har jag fel?
Jag undrar också över varför de blev borttagna i omgångar?

Någon som vet hur det funkar och
även kommer ihåg vilket datum och klockslag som det första inlägget publicerades?

Hen skrev här efter fyndet av LW och förhör.
Citera
2018-06-13, 18:16
  #9388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag håller med om att man blir nyfiken på varför inlägg raderats men alla dennes inlägg är ju inte raderade om det är vad du menar?

Detta är det äldsta jag hittar och det är ju uppenbart att det inte är det första (FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)

Tack☺
Jag sökte på användarnamnet och fick då inte fram nåt men du gav mig nåt att "klicka" på och då kom inläggen upp.

Jag noterar att alla Dalaan's inlägg är skrivna under en kort och intensiv period och sedan blir det tvärtyst.
__________________
Senast redigerad av SonyaStolt 2018-06-13 kl. 18:20.
Citera
2018-06-13, 18:22
  #9389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Vet bara att dalaan skrev på fredagen innan LW hittades. Om det även var något inlägg innan, typ på torsdagen, minns jag inte.
Fast oj, nu blir jag osäker, dalaan skrev att de hade hört av sig igen på fredagen när polisen gick ut och ville ha in tips, och att de då fick åka in till polisstationen och lämna redogörelse (som tydligen tog tid). Om hon/han skrev första inlägget på fredagen blev jag osäker på nu.
Här är första inlägget av de som ligger kvar, skrivet 20 maj kl 17.38 dagen efter att LW hittades.:
(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)

Tillägg:
Kan säga att jag själv inte har sett att något av dalaans inlägg blivit borttagna, men det sägs så, och att han/hon blivit ombedd att ta bort det p g a att det var känslig info för utredningen.
Just när ovanstående inlägg skrevs så var jag med och läste i i realtid alla fall.
Jag hittade flera inlägg från dalaan. Vad är problemet??
Citera
2018-06-13, 18:22
  #9390
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonyaStolt
Tack☺
Jag sökte på användarnamnet och fick då inte fram nåt men du gav mig nåt att "klicka" på och då kom inläggen upp.

Jag noterar att alla Dalaan's inlägg är skrivna under en kort och intensiv period och sedan blir det tvärtyst.

Som jag skrev ovan, men för att förtydliga, började dalaan skriva den 20 maj.
Citera
2018-06-13, 18:30
  #9391
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasse1962
Jag hittade flera inlägg från dalaan. Vad är problemet??

Det verkar faktiskt som om alla inlägg av vikt är kvar.
Citera
2018-06-13, 18:36
  #9392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Som jag skrev ovan, men för att förtydliga, började dalaan skriva den 20 maj.

Tack för infon👍
Då kom de första inläggen efter att kroppen hittats.
Citera
2018-06-13, 18:36
  #9393
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasse1962
Jag hittade flera inlägg från dalaan. Vad är problemet??
Det är inte mig du ska svara, inte jag som ställde frågan. Och jag skrev att det var första inlägget som gick att hitta av dalaan, inte att det inte fanns några fler.
Citera
2018-06-13, 18:37
  #9394
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonyaStolt
Tack☺
Jag sökte på användarnamnet och fick då inte fram nåt men du gav mig nåt att "klicka" på och då kom inläggen upp.

Jag noterar att alla Dalaan's inlägg är skrivna under en kort och intensiv period och sedan blir det tvärtyst.
För att du stavar med stort D antagligen. Pröva med litet d.
Citera
2018-06-13, 18:41
  #9395
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Hen skrev här efter fyndet av LW och förhör.
Ok. Bra att du har koll.
Hoppas det inte blir en tradig följetong av det här nu också bara.
Citera
2018-06-13, 18:44
  #9396
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ok, då kanske inlägg markerade som fp raderas av mod; det har jag aldrig tänkt på
Eftersom vi inte får diskutera moderatorsåtgärder eller leka moderator så säger jag bara att be en moderator i tråden förklara hur det ligger till med eventuella borttagna inlägg i forumet.
Eller läs i reglerna, eller FAQ, tror det finns där någonstans hur det fungerar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback