2003-12-07, 23:35
Medlem
sajruss avatar
Skulle vara roligt att se lite mer folk och aktivitet i forumen. 61 tusen medlemar är inte dåligt, men det flesta forum (utom porrforumen som är överbefolkade) kan det ta dagar innan ny poster eller replys kommer in, och i de flesta forum verkar endast det finnas 2 eller 3 regelbundna postare och några som av misstag letar sig in i fel forum och svarar.

Vore roligt med lite nytt folk, eller mer aktivitet...vet inte hur det kan lösas, men bara mina observationer för tillfället.
Citera
2003-12-07, 23:42
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajrus
Skulle vara roligt att se lite mer folk och aktivitet i forumen. 61 tusen medlemar är inte dåligt, men det flesta forum (utom porrforumen som är överbefolkade) kan det ta dagar innan ny poster eller replys kommer in, och i de flesta forum verkar endast det finnas 2 eller 3 regelbundna postare och några som av misstag letar sig in i fel forum och svarar.

Vore roligt med lite nytt folk, eller mer aktivitet...vet inte hur det kan lösas, men bara mina observationer för tillfället.
Vart läser du?

Kolla in IT-forumen, porr samt övrigt. Där händer saker varje minut tycker jag.
Citera
2003-12-07, 23:43
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Vart läser du?

Kolla in IT-forumen, porr samt övrigt. Där händer saker varje minut tycker jag.
Till och med mat & dryck rullar på, vem kunde tro det....
Citera
2003-12-08, 10:52
Medlem
enverhoxha99s avatar
Matforumet tycker jag personligen är ett av dom ballaste forumen här, mycket nyttigt där vill jag lova
Citera
2003-12-08, 11:15
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Matforumet tycker jag personligen är ett av dom ballaste forumen här, mycket nyttigt där vill jag lova

Jasså? Får knalla in där å se vad som händer.
Citera
2003-12-08, 11:50
Medlem
sajruss avatar
Får väl vidga mina vyer, jag håller mig mest i filosof, psykologi och religions hörnan, och en del knark så klart.
Citera
2003-12-08, 15:12
Awaiting Email Confirmation
Kribils avatar
Jag kollar dom flesta trådarna ..

Men svara dock bara på endel där jag kanske ha någoting att komma med..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in