2018-06-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
- va hade det gjort om det läst det-?
- du skrev jag förfalskat det -

Jag har fått allt förklarat för mig nu så ta det lugnt.Och vet också varför det inte kommit upp tidigare.Och det borde ju du också veta då.
Citera
2018-06-12, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Och detta är spekulation eller?
Nej. Men det spelar ingen roll om du så gallskriker din fråga i mina håriga öron, jag skriver bara det jag vill lämna ut.
Gå tillbaka i tråden och läs...där finner du svaret.
SolGlittret var tidigt inne på ett specifikt scenario.
Men ni var så väldigt upptagna av era egna röster i diskussionen, synd för er.
Ingen spekulation.
Citera
2018-06-12, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elli09
Hur och på vilket sätt ? Jag har talat om.att jag inte är någon nära släkting.
Och ingen jag känner omkring familjen har sett det du har sett.
Hur rimmar din teori då.Hanna misshandlad och hölls i fångenskap inga telefoner m.m
Så går hon till slut med på att skriva ett testamente och vet med sig att både hon och töserna kommer dö.Kan du förklara det ?
Enligt uppgift så var hon pratsam och glad den 3 Januari då de var hos paret som skrev under testamentet.

- Förstår Oskar berättar saker för dej och kolleger-
- Hanna har berättat saker -
- Ljög de då-?????

- testamentet skrev jag har du skrivet-

- Hur pratsam Hanna eller Oskar var vet vi inte-
- Hanna var kanske påverkad av oskar-?
Citera
2018-06-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Nej. Men det spelar ingen roll om du så gallskriker din fråga i mina håriga öron, jag skriver bara det jag vill lämna ut.
Gå tillbaka i tråden och läs...där finner du svaret.
SolGlittret var tidigt inne på ett specifikt scenario.
Men ni var så väldigt upptagna av era egna röster i diskussionen, synd för er.
Ingen spekulation.
Du kanske kan skriva vilket inlägg det var för att läsa om alla inlägg tar för lång tid.
Citera
2018-06-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tey44
Har du hört om teorin att flickorna förgiftades eller fick fel medicin under lång tid?

Den teorin tror jag inte dykt upp tidigare i tråden, trots alla vilda spelulationer. Tror Elli var den första att skriva om den. Jag tycker Elli verkar insatt i fallet. Är det så att verkligheten överträffar dikten?

Jodå förgiftning har diskuterats, som en av många teorier varför barnen var trötta och håglösa.
Citera
2018-06-12, 23:13
Bannlyst
Citat:
Jag har fått allt förklarat för mig nu så ta det lugnt.Och vet också varför det inte kommit upp tidigare.Och det borde ju du också veta då.

- bra då ju så slipper du anklaga mej -
- för förfalskade testamente -
- och andra postare -

- föresten Oskars pappa var ingen förundersöknings ledare -
- som krävde polisen skulle återvända gång på gång som du skrivet-
Citera
2018-06-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GNOMDS
Angående "Trötthets syndrom" som har diskuterats i denna tråd.Såg på SVT en överviktig (riktigt tjock) ung kvinna som dessutom rökte flitigt .Hon beklagade sig att hon inte fick hjälp mot "trötthetssyndromet". Mitt tips är att hon skall gå ner 15 kg och sluta att röka.
Dessa två flickor som tydligen var "trötta" i Bjärredsmorden. Var det också simulanter ?
Expressen har skrivit om ett testamente som föräldrarna fick bevittnat den 3 januari i år (2018). Endast sex dagar innan massmordet i villan. Barnen var inte nämnda i detta testamente.Gissar på att föräldrarna redan hade planerat mordet på sina barn.
Källa : ( " https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/skrev-testamente-dagar-senare-var-barnen-doda/ " ).

Expressens källa är nog denna tråd. Rockkungen lade ut testamentet ngr dagar före artikeln kom.
Citera
2018-06-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Men snälla du jag pratar inte om kolloidalt silver utan en viss sekt! Har själv testat både silver och MSM.

Då missförstådde jag dig. Ber om ursäkt!
Citera
2018-06-12, 23:18
Medlem
Citat:
Är också kvinna, men har haft en del med feminister att göra och faller inte i farstun för dem.
Men bilden jag har av Hanna, som gladde sig åt sina döttrar, pratade om dem, samtidigt som hon oroade sig för dem, låter sig hos mig inte förenas med den som önskade ta livet av dem.
Oscar antydde på
jobbet att det var tungt hemma...men förberedde samtidigt för sin professur.
Inte helt kompatibelt. Den man som irrat ut på uppfarten, var uppenbarligen inte vid sunda vätskor.
Stackars små flickor! (Nu låter jag som afKnollentott, men det kommer från hjärtat, likväl)

Citat:
Har du talat sanning 100 % tidigare?
Ska du vara med på minnesstunden i Göteborgs skärgård?
Har Rockkungen ljugit någon gång?
N(ervklen).Armstark hävdar att påståendet att flickorna var helt friska fram till dess att R-kungen ändrade sig, uppenbarligen omtumlad, detta skulle vara lögn. Men då hade nya fakta tillkommit. Tillstånd som inte är normalt...och vittnar om patologi.

Nu har nya fakta framkommit även för dig. Men det är klart, du har ju alltid rätt, även när du har fel....vittnar om patologi.
Citera
2018-06-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpannkakan
Då missförstådde jag dig. Ber om ursäkt!
Ingen fara det är min miss med att få med flera inlägg i samma som misslyckas.
Citera
2018-06-12, 23:21
Medlem
Citat:
Hur och på vilket sätt ? Jag har talat om.att jag inte är någon nära släkting.
Och ingen jag känner omkring familjen har sett det du har sett.
Hur rimmar din teori då.Hanna misshandlad och hölls i fångenskap inga telefoner m.m
Så går hon till slut med på att skriva ett testamente och vet med sig att både hon och töserna kommer dö.Kan du förklara det ?
Enligt uppgift så var hon pratsam och glad den 3 Januari då de var hos paret som skrev under testamentet.

Men du har ju först förnekat att det fanns testamente och sedan sagt att Rockkungen förfalskat det. Nu vet du plötsligt hur H uppträdde vid bevittnadet av det falska och icke-existerande testamentet? Känns som en liten ursäkt till Rockkungen vore klädsamt.
Citera
2018-06-12, 23:27
Medlem
Citat:

Ett tips, låt bli att uttala dig så tvärsäkert när du faktiskt inte vet. Och sluta att beskylla andra för att ha fel. Du var lika tvärsäker om det ”tömda huset” som testamentet. Blir svårt att ta dig på allvar.
Senast redigerad av flashbackfollower 2018-06-13 kl. 00:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in