Citat:
Ursprungligen postat av
Elli09
Har du INTE förstått att det var ett gemensamt beslut ? I Nuläget vet de inte öht taget vem som berövade töserna livet inte ens vad de dog utav.Men det finns en hypotes och det är inte silver men de kan ha förgiftats under lång lång tid och då behövs inte stor dos för att avsluta det hela.Och detta är svårt att finna i kroppen efter död.
Mer säger jag inte och detta kanske hör samman med att kollegorna till O kallar det tragiskt.
Ja, detta gör det sannerligen ännu mer obegripligt och förfärligt. Min första tanke var att den
påstådda tyske läkaren - som ska ha skrivit ut intyg till A - hade skrivit ut något, i Sverige
förbjudet, preparat i mening att bota A från hennes påstådda trötthet och detta preparat
så sakteliga förgiftat flickorna istället för att bota.
Men att det hela var ett gemensamt beslut av bägge föräldrarna för att göra flickorna
sjuka och hålla A och M hemma från skolan...finner inga ord.
Citat:
Ursprungligen postat av
Elli09
Inte för att detta var planerat utan just för att göra barnen sjuka.Läs tidigare inlägg.
Ja något har ju gått riktigt snett.De ska ha uppfört sig precis som vanligt hos Han****n den kvällen då de var där för att få underskrifterna.Druckit kaffe och småpratat precis som vanligt.
Kan bara föreställa mig hur de känner sig.
Fruktansvärt svårt att tänka mig att de kan vara så beräknande.Hade väl varit bättre då att strunta i testamentet en att dra med sig ännu fler till att må dåligt.Både ofattbart och overkligt.