Citat:
Ursprungligen postat av
Carl7
Gravstenen/Skylten är bakom trädet det är 4 st gravplatser där. Ta och gå ett steg norr och du ser den eller titta från andra sidan

Jag är faktiskt glad av att begravningen skett och som det verkar, så har media inte lyckats hitta bilder därifrån. Det är konstigt att inga bilder släppts, det är både positivt och negativt från min sida. Eftersom han är/var, glömmer eller förtränger faktiskt att allt detta har hänt, så var han "vår" egna älskade Tim Bergling, Avicii var ju tyvärr det namnet som han "ytligt" var, det är ändå Tim han verkligen ville vara. Jag är som sagt 15 år äldre, men sorgen har ingen ålder och inte heller om vilken ålder man än har ung som gammal, så har man älskat hans musik. Ångrade att jag började skriva i tråden för några dagar sedan, man blir livrädd för att våga fråga om någonting. Jag förstår i alla fall att han är begravd på Skogskyrkogården i gamla Enskede, har varit där en gång då jag och mina föräldrar var där för att se Greta Garbos grav. Kommer nog inte dit något mer på grund av sjukdom, men skulle gärna fått se en bild på Klas Berglings familjegrav där troligtvis Tim kommer att få sista vilan. Då kan jag mellan sjukhusvistelna kan komma hem och sätta en ros i en vas och tacka för allt... Att jag konstant frågat efter Chris Martins tystnad är för att jag vet att de sammarbetade mest och att, när jag varit riktigt, riktigt nere för räkning lyssnat på all musik jag kommit över från Chris Maritn/ Coldplays musik och det har räddat mig många gånger. Som det är nu, så känner jag mig "blåst" av storstjärnans frånvaro. Hur mycket de än nu turnerat så är det inte svårt att säga några fina ord om sin vän..