2018-06-11, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Uppenbart? Låter som du analyserat mig, ska ge dig dagens tips: Jag har skrivit i klartext vad jag tror och misstror.

I ditt resonemang gör ert önsketänkande honom skyldig?

Min pollett har jag redan skickat ned i facket med att det är en random.
Sannolikheten, som säger att det är en med relation, då sätter jag nästa pollett att det är i mer närtid än SD (2-3st).
Så ja, SD kommer plats 3-4 och HD därefter.

Vart det ännu mer uppenbart nu, var jag exakt står?!

Tycker ändå att du ska ha en eloge, det behövs någon som går lite mot strömmen. Du vet ju dessutom vem SD är och ger liksom filttoffla en något rättvisare bild av honom som person.
Citera
2018-06-11, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izzisbell
Haha lite ironiskt i det olyckliga. Så kan nog konversationen varit.

Nja, vi ska nog inte underskatta HD
Citera
2018-06-11, 13:04
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Till alla er SD-skyldig-frälsta:
Ja, detta kunde inte ens den som pratat lite mer med SD utesluta, när jag frågade samma fråga för en tid sedan. Bara SD:s ord.

Vill ni har mer kaffe i vrångstrupen?
Tydligen var det någon form av brand i SD:s hus i mitten av mars...
Sug på den och gör era tolkningar!
Att det ska vara så svårt att tala klarspråk? Vad betyder t.ex. det fetade?Jag förstod det inte trots att det verkar vara ett svar på någons påstående om skilsmässan mellan SD och HD.
Citera
2018-06-11, 13:04
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Så var det nog förr, nu har du namn med A, Ahmed, Abdulla, Abdallah, Abbas.......
Men det var nog knappast därför hans namn kommit upp här.

JG är en geocachare som var bekant med LW, Han beklagade sorgen väldigt tidigt på sociala media.
Citera
2018-06-11, 13:05
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
JG är en geocachare som var bekant med LW, Han beklagade sorgen väldigt tidigt på sociala media.
Ok, tack för ditt svar!
Citera
2018-06-11, 13:06
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
En fråga, vad har JG med detta case att göra? Jag hänger inte med vem han är och varför han hela tiden återkommer här.

han va den som vi först(enda ?) vi såg hade en bild mycket tidigt på LW och beklagade sorgen på Faceb
sedan hade han även en bild med texten "sista fikat med softis" allt pekade på att han va nära LW ,sedan kom det upp att han åkte till Arlanda och skjutsade SD hem när hans bil va beslagtagen (trådsanning?)
och det har allt mer visat sig att han är väldigt nära även SD ,han tog tex bort LW samtidigt som SD på faceb ,finns med på flera bilder med både LW & SD mm mm och jag är ganska säker på att JG skriver i detta forum med en väldig svada för att skydda SD .många frågor dyker upp och man kan fundera på varför och hur allt hänger ihop

allt ovan är givetvis spekulationer och mina egna tankar !
Citera
2018-06-11, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Hmm en brand. Det blir svårt att få ihop med någonting. Jag är inte ”SD-skyldig frälst”, men SD låter skäligen misstänkt även för mig. Finns det något som pekar åt annat håll så ändrar jag mig gärna. Tycker inte jättesynd om honom för att hans dubbelliv har råkat bli avslöjat. Mer synd om HD och deras barn. Är han oskyldig torde vi glömma honom snabbt. Otrohet är vanligt.
Kloka och välavvägda ord!!!
Såg (skrev om) att var 4:e svensk har varit otrogen. Men detta forum verkar inte representera ett genomsnitt....
Men det är klart, lättare att döma andra än titta på sig själv.

Min partner har varit otrogen och jag förlät!
Citera
2018-06-11, 13:08
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Till alla er SD-skyldig-frälsta:
Ja, detta kunde inte ens den som pratat lite mer med SD utesluta, när jag frågade samma fråga för en tid sedan. Bara SD:s ord.

Vill ni har mer kaffe i vrångstrupen?
Tydligen var det någon form av brand i SD:s hus i mitten av mars...
Sug på den och gör era tolkningar!

menar du att LW har tuttat på SD's hus i Mars ?
utveckla gärna !

EDIT
jag är heller inte 100% SD anhängare ,men i brist på andra så ligger han högt på listan kanske ,jag har även en tanke att en till är med på tåget !
Citera
2018-06-11, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
han va den som vi först(enda ?) vi såg hade en bild mycket tidigt på LW och beklagade sorgen på Faceb
sedan hade han även en bild med texten "sista fikat med softis" allt pekade på att han va nära LW ,sedan kom det upp att han åkte till Arlanda och skjutsade SD hem när hans bil va beslagtagen (trådsanning?)
och det har allt mer visat sig att han är väldigt nära även SD ,han tog tex bort LW samtidigt som SD på faceb ,finns med på flera bilder med både LW & SD mm mm och jag är ganska säker på att JG skriver i detta forum med en väldig svada för att skydda SD .många frågor dyker upp och man kan fundera på varför och hur allt hänger ihop

allt ovan är givetvis spekulationer och mina egna tankar !

Konstigt. Jag har inte läst allt om JG, då jag tycker det är FÖR långsökt det jag läste.
Men... stod det inte att JG klippt banden med LW i samband med SD?
Citera
2018-06-11, 13:10
Medlem
Grafikers avatar
"Tja, senast igår gjorde jag ett försök "att tänka utanför boxen" (som postaren EnGodTanke
anser att många här på forumet ej klarar av) och frågade postaren Energizer666 om varför
denne anser att K*nneth J*hansson kan "ha nåt med saken att göra" - förutom att han
hängt ihop med LW. Dock inget svar ännu. "

K*nneth J befanns sig enligt sitt Instagramkonto i Kina mellan 11-21 maj så han borde kunna avföras. Såvida han inte fejkat hela resan ...
Citera
2018-06-11, 13:11
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Konstigt. Jag har inte läst allt om JG, då jag tycker det är FÖR långsökt det jag läste.
Men... stod det inte att JG klippt banden med LW i samband med SD?

sorry jag som va otydlig jag menar samtidigt som SD tog även JG bort !.
Citera
2018-06-11, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Man kan se de sex månaderna som en prövotid för den parten som inte vill skiljas. Det brukar kunna vara en som inte vill och en annan som är i sin fulla rätt.

Ja, absolut. Men allt talar väl isåfall för att HD verkligen ville skiljas, hon har ju ändå dröjt med detta stora steg sedan hon bytte geogach konto sommaren 2017. Knappast så att hon flyttat ut för att få ”hitta tillbaka till SD i sin egen takt” som någon beskrivit. Och att hon jobbade på att ”lappa ihop” äktenskapet. Att köpa och flytta till ett eget radhus är inget litet steg, särskilt när man har barn. Behöver man tid att fundera bor man väl i andra hand ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in