Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-08, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErnestTubb
Det är väldigt märkligt att AfS inte syns i opionsmätningarna. Finns det verkligen fortfarande några nationalister som röstar på Sverigedemokraterna nu när dom har blivit ett svenskfientligt parti? Jag anser att SD är ett lika stort hot mot Sverige som alla andra partier i riksdagen. Valet 2018 står mellan AfS och åttaklövern som vill göra svenskarna till en minoritet i sitt egna land.

Jimmie Åkesson: Etniska svenskar finns inte
https://www.youtube.com/watch?v=2Cfigk1Amt4
Oavsett hur det blir så kommer de goda veta vad som är vad, när folk inser det kommer de samlas. Detta kommer bli en kamp om nationalism vs globalism, det finns inget mittemellan som SD förespråkar, det är fantasi och bekräftelse på att de bara är kontrollerad opposition för bankmaffian och globalisterna.

Varför får inte AFS den uppmärksamhet de förtjänar i mainstream media? För att de kritiserar de man inte får kritisera, bankerna och globalisterna. SD sitter tyst och lyder som en hund. Fram med tassen, duktig vovve.
Citera
2018-06-08, 02:24
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
SD har ökat rejält på senare tid. I opinionsundersökning efter opinionsundersökning.

Hur har det påverkat AfS? Har SD tagit tillbaka väljare från AfS eller ökar AfS också, parallellt med att SD ökar?

Sverigedemokraternas ökning beror på att Socialdemokraterna och Moderaterna tappar väljare.
Citera
2018-06-08, 05:18
Medlem
Har så svårt att tro opinionsundersökningarna att AFS inte skulle ha större stöd. Tittar man på hur många som skriver på facebook och twitter så är det nästan lika mycket som SD = Borde lätt vara över 4% med andra ord. Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2018-06-08, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanStoppan
Har så svårt att tro opinionsundersökningarna att AFS inte skulle ha större stöd. Tittar man på hur många som skriver på facebook och twitter så är det nästan lika mycket som SD = Borde lätt vara över 4% med andra ord. Eller är jag ute och cyklar?

Små partier finns vanligen inte i med opinionsinstitutens formulär. Man måste kryssa i "annat parti" och därefter själv skriva in namnet på det parti man sympatiserar med. Det gör att det mest bara är partiets entusiaster som gör sig det omaket.

Skulle ett OI göra experimentet att plocka bort t.ex. MP från ett frågeformulär så är jag övertygad om att MP:s resultat den gången skulle droppa rejält.
Citera
2018-06-08, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Du skriver ju, att det minsann är så mycket aktiviteter på G, men inte mycket verkar hända. Ahl höll tal i Tyresö inför ett par hundra redan AfS-frälsta personer, i en lokal. Är det valrörelseaktivitet i dina ögon?

En berättigad fråga är vad många av personerna på riksdagslistan gör. En del ska ju vara proffs på marknadsföring, IT och annat relevant. Är detta en resurs som kommer till användning? Det finns ju läkare, professorer, företagsledare, TV-kändisar m.m. på listan. Dessa har synts till lite eller inte alls.

Vissa kanske är förhindrade att vara aktiva av arbete, familj m.m. men några borde kanske synas lite mer och göra lite mer väsen av sig. Om inte annat så borde vissa personer på listan kunna rikta sig till sitt eget skrå och försöka nå ut med insändare, debattartiklar (jag fattar att många publikationer inte kommer ta in nåt från AfS) eller på relevanta forum.
Senast redigerad av Tumidanda 2018-06-08 kl. 07:44.
Citera
2018-06-08, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Instämmer till fullo. Den "integrerande" invandraren är ofta en myt. Innerst inne känner de inte en tillhörighet till Sverige när det väl kommer till kritan.
Det är ännu värre med de som har blandad härkomst. De är som ett vitt papper utan någon fast identitet att luta sig tillbaka på.
Känner själv individer som dessa. De tar högbetalda jobb i mångkulturella metropoler som London.
Allt för att de innerst inne vet att de inte trivs i heterogena samhällen.
Människan är etnocentrerad även hur mycket samhället hävdar något annat.

Den "integrerade" invandraren som motarbetar svenska intressen, som skriver i media eller är aktiv inom politiken eller andra maktsfärer, det är den absolut farligaste invandraren.
Långt mer farlig än blatten som bränner bilar, rånar, mördar eller våldtar.

Du menar nog homogena samhällen? Jag har sett heterogen användas när det var homogen som avsågs flera gånger tidigare i tråden, därav min fråga. I övrigt håller jag helt med. Integrerade och skötsamma blattar är farligare för folket än kriminella kaosblattar.
Citera
2018-06-08, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Tråden om Henrik Vinge har bara 13 svar. Ingen Luttrad Svensk.
Kolla tråden ”skvaller om joakim wallerstein” så hitrar du den gode ”luttrad svensk” att personen varit ned i sd under lång tid framgår tydligt. Själv sett några av de saker han beskriver, så jag tar det för sanning...
Senast redigerad av Byggnet 2018-06-08 kl. 07:55.
Citera
2018-06-08, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Tvångsmässig repatriering av svenska medborgare är att gå för långt tycker jag, däremot frivillig repatriering understödd av vår stora biståndsbudget på drygt 40 miljarder skulle kunna fungera.

Fick varje person en miljon så skulle 40 000 kunna flytta varje år. Räcker det med en mille per familj blir det ännu fler.

Skall man börja skicka ut medborgare mot sin vilja så bör man fundera på var man drar gränsen för vilka som skall åka hem och inte? Det blir väldigt godtyckligt. Tillslut kanske det blir inte bara de med utländsk etnisk bakgrund men också politiska fiender som skedde i det gamla Grekland. Eller tillslut ja vem som helst.

Vilka länder vill dessutom ta emot de repatrierade om de görs mot deras egen vilja och de inte har några pengar?

Att få hem många från MENA skulle spara Sverige så mycket pengar på lång sikt att vi har råd att ösa pengar över de som flyttar hem. Och de skulle bli en bra biståndspolitik som hjälper länderna de flyttar tillbaka till istället för att pengarna går till korrupta regeringar. Även om givetvis de utländska regeringarna skulle ta om hand en del av pengarna.

Repatrieringsbudgeten behöver inte stanna vid vårt nuvarande bistånds nivå utan skulle kunna fördubblas till 80 miljarder. I början skulle man kunna koncentrera hemvändingspengen på kända islamister om nu något land vill ta emot dem dvs.

Men med tillräckligt med pengar till dem och landet de flyttar till så kan det gå.

Du är verkligen en patetisk kulturmarxist och en mesig vekling. Det finns idag flera miljoner svartskallar i Sverige som är svenska medborgare och allihop måste bort om Sverige ska bli svenskt igen. Att de har tilldelats medborgarskap av en folkfientlig globalistregim betyder ingenting. Deras medborgarskap är värt lika mycket som begagnat dasspapper.
Citera
2018-06-08, 08:11
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Sverigedemokraternas ökning beror på att Socialdemokraterna och Moderaterna tappar väljare.

Detta sagt, så finns det inga tecken på att AfS lämnat något avtryck än, annat än anekdotiska uppgifter från en yougov-undersökning.
Citera
2018-06-08, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyAlfa
. Men att ALLA ickeeuroper skall ut, det är bara

Vad ska vi med dem till? Sverige är svenskarnas land och svenskar är vita. Anledningen till att det finns svartskallar i Sverige är att "globalisterna" aktivt och medvetet har öst in dem i vårt land i syfte att skada oss.

Målet måste vara att alla ska bort. Sverige och Europa måste befrias.
Citera
2018-06-08, 08:18
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Du menar nog homogena samhällen? Jag har sett heterogen användas när det var homogen som avsågs flera gånger tidigare i tråden, därav min fråga. I övrigt håller jag helt med. Integrerade och skötsamma blattar är farligare för folket än kriminella kaosblattar.

Skrivfel. Menade självklart homogena samhällen.
Citera
2018-06-08, 08:19
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det finns idag flera miljoner svartskallar i Sverige som är svenska medborgare och allihop måste bort om Sverige ska bli svenskt igen. Att de har tilldelats medborgarskap av en folkfientlig globalistregim betyder ingenting. Deras medborgarskap är värt lika mycket som begagnat dasspapper.

Det du pläderar för är nazistiska NMR:s politik. AfS har inte talat om utvisning av svenska medborgare annat än i de fall medborgarskapet erhållits på falsk grund eller vid brottslighet. Att flera miljoner svenska medborgare skulle utvisas om AfS fick bestämma finns det inget stöd för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in