Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Att mina argument skulle bli söndessmulade här är din och dina gelikars åsikt. Flashback är ju numera en åsiktsforum, dominerat av extrenmhögern. Jag ser ingen framtid för SD på lång sikt då flyktingfrågan inte kommer att vara de enda viktiga frågan länge till. Något annat har ju SD inte att komma med. Opinionsundersökningarna kan ni förvisso glädjas åt just nu men vad händer sedan? Om SD får vågmästarrollen kommer vi åt se en trist upprepning av det som hände efter förra valet. Inget mer spännande är att vänta på kort sikt.
(Min fetning)
Vad fan yrar du om? Du skriver
att min och mina gelikars åsikt är att dina argument blir söndersmulade här??? Men jag har överhuvudtaget aldrig varit inblandad i någon diskussion med dig vare sig i denna tråd eller i någon annan. Skärp till dig! Dessutom har du spammat exakt samma inlägg till tre-fyra stycken här.
Har som sagt inte varit involverad i någon diskussion med dig här och så kommer det att fortsätta att vara från min sida. Ser ingen som helst orsak till att diskutera något alls med dig med tanke på hur bottenlöst verklighetsfrånvänd du är i dina texter. Fortsätt skriv om du vill, men håll mig utanför din rappakalja. Om du vill fortsätta fantisera att SD kommer att sjunka, upplösas, spela ut sin roll eller att de inte har någon framtid eftersom "flyktingfrågan" ??? snart är löst, då får du snällt leva med dina egna vanföreställningar. Blanda inte in mig i dina tokerier.
Du skriver så mycket nonsens som jag lätt skulle kunna smula sönder, men jag har varken lust eller ork att lägga min energi på dig eller att dryfta idiotier med någon som fortfarande lever kvar i det förflutna. Ett nytt politiskt landskap växer fram och du verkar vara kvar i 2002.
Nästa gång kan du väl vara hygglig att svara rätt person i tråden och inte tillskriva mig ord som jag aldrig skrivit. Eller anklaga mig. En sista sak: Far åt helvete!