2018-06-04, 23:58
Medlem
Taokers avatar
Asså jag vet inte varför ALLA alltid klagar numera på TV 4 och public service senaste tiden. Tycker att de helt och hållet ändrat linje och sänder så neutrala inslag de kan. Man ser ju vad man vill se och tycker det finns rätt mycket propaganda åt bägge håll. Men judarna är duktiga så man vet aldriiig.

I alla fall, även Nyhetsreportern var fan jävligt duktig, objektiv och inte var mer på någons sida en den andres.

Jimmie agerade cool och trovärdig samtidigt som han verkade påläst, smart och definitivt vettigare än Fridolin.

Fridolin jag är ledsen men han såg aningen orolig och förlorad ut hela debatten. Ibland när han kom med sina klyschiga hjärnkirurgs-idéer om skattehöjningar såg det ut som han var 16 år och skrek på mamma för ingen förstod.

Egentligen patetiskt att han fortfarande är politiker.
Citera
2018-06-05, 00:16
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Meningslös tillställning. Varför nedlåter sig Åkesson till detta? Real Madrid spelar inte mot Brommapojkarna. Finns inget att vinna. MP har 3% väljarstöd, ingen av de få MP-röstare som finns kvar funderar på att rösta på SD.

Åkesson ska gå upp mot Löfvén eller Kristersson. I nödfall mot Björklund och Annie Lööf. Men inte mot en sopa som Fridolin och hans nästan utplånat fjantparti.
Citera
2018-06-05, 00:19
Medlem
Nu har jag sagt detta lite för ofta känner jag men VARFÖR tar inte Jimmie i med hårdhandskarna? Har dom inte sett på USA? Vann Trump för han hade silkesvantarna på sig? Varför basunerar han inte bara ut ALLT som är fel med vårat land? Och som Fridolin till stor del har ansvar för. Varför?
Citera
2018-06-05, 00:41
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Asså jag vet inte varför ALLA alltid klagar numera på TV 4 och public service senaste tiden. Tycker att de helt och hållet ändrat linje och sänder så neutrala inslag de kan. Man ser ju vad man vill se och tycker det finns rätt mycket propaganda åt bägge håll. Men judarna är duktiga så man vet aldriiig.

I alla fall, även Nyhetsreportern var fan jävligt duktig, objektiv och inte var mer på någons sida en den andres.

Jimmie agerade cool och trovärdig samtidigt som han verkade påläst, smart och definitivt vettigare än Fridolin.

Fridolin jag är ledsen men han såg aningen orolig och förlorad ut hela debatten. Ibland när han kom med sina klyschiga hjärnkirurgs-idéer om skattehöjningar såg det ut som han var 16 år och skrek på mamma för ingen förstod.

Egentligen patetiskt att han fortfarande är politiker.

Frigolin gjorde ett lysande valarbete för SD.

MP är tafatta, naiva och kraftlösa.
Det är klyftornas fel.
Det är skattesänkningarnas fel.
Och frigolit hatar gängkriminalitet.

Åkesson fnittrar.

Frigoliten har haft 4 år på sig att fixa skolan och tryggheten. Nu är han utan trovärdighet.

Åkesson framstår som vuxen och kunnig.
Citera
2018-06-05, 00:42
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Nu har jag sagt detta lite för ofta känner jag men VARFÖR tar inte Jimmie i med hårdhandskarna? Har dom inte sett på USA? Vann Trump för han hade silkesvantarna på sig? Varför basunerar han inte bara ut ALLT som är fel med vårat land? Och som Fridolin till stor del har ansvar för. Varför?

Jimmie agerar klokt, han låter motståndaren prata bort sig själv och lägger sedan en dräpande poäng. Bra strategi då det varje dag vaknar upp en ny grupp svenskar som luktar på kaffet. Det har tagit SD 25år att ta sig dit de är idag och snöbollen börjar rulla snabbare och snabbare. Räcker för svensken att gå en sväng på stan för att inse vad sjuklövern spenderat svenskarnas skattekronor på de senaste decenierna, i vilka fickor skattehöjningarna som skulle gått till välfärden hamnat.
Senast redigerad av Stigmata01 2018-06-05 kl. 00:49.
Citera
2018-06-05, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Eller hur? Inslaget innan debatten kändes som en parodi. INGENTING om Sveriges problem. Enbart svenskt midsommarfirande, blonda personer, sol, glädje och glass.

Man fick till och med in Trump-hat.

TV 4 förnekar sig aldrig. Vänsterliberala till max.
Det var så uselt att Jimpan borde ha kommenterar det, och tex sagt att Sverige-institutet talade i egen sak.
Citera
2018-06-05, 00:44
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Meningslös tillställning. Varför nedlåter sig Åkesson till detta? Real Madrid spelar inte mot Brommapojkarna. Finns inget att vinna. MP har 3% väljarstöd, ingen av de få MP-röstare som finns kvar funderar på att rösta på SD.

Åkesson ska gå upp mot Löfvén eller Kristersson. I nödfall mot Björklund och Annie Lööf. Men inte mot en sopa som Fridolin och hans nästan utplånat fjantparti.

Det kanske ger Åkesson en personlig tillfredsställelse.

Kanske TV4 har det som krav att han måste möta MP för att få mer TV tid och möta M och S senare.
Citera
2018-06-05, 01:19
Medlem
ReiseReises avatar
vart kan man se debatten
Citera
2018-06-05, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
vart kan man se debatten
https://www.youtube.com/watch?v=mpa4-mhhMIo
Citera
2018-06-05, 03:51
Medlem
KlasseArbogas avatar
oj vad Åkesson fick stryk
Citera
2018-06-05, 03:53
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt

Han måste synas mycket + att det är inte bara MP-röstare som kollar på nyheterna.
Citera
2018-06-05, 04:29
Medlem
Breifists avatar
7-8 futtiga minuter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in