Citat:
Ursprungligen postat av
crawly
Jag har skrivit om detta tidigare. Får heller inte ihop misshandelsincidenterna med olika bilder och samvaro.
Kan bara hålla med. Det är alltså en anmälan om ofredande och sedan en misshandel som når åklagare innan den läggs ner. Ändå umgås LW med SD ända fram till mars, där samvaron tycks ta slut. Min tolkning är att det är SD (och kompisen JG) som bryter. Inte LW.
En användare här pekar på att SD redigerar bort LW från bilder och jag lyfter loggar från februari där SD
inte publicerar bilder på LW medan hon gör det på honom, från samma fikaevent. SD tycks alltså anstränga sig för att utesluta LW ur sitt liv. LW tycks göra tvärtom. Loggar visar att SD och hans fru HD geocachar tillsammans varje månad efter detta, det paddlas kajak och verkar lugnt utåt sett. LW fortsätter umgås med ML (nick m.g.i). 1 september lägger åklagare ner anmälan om misshandel.
Månaderna efter nedläggning fortsätter HD logga med frugan. I april reser han och HD till Dalarna för geocaching.
LW fortsätter logga med m.g.i och flera andra. beholderX blir en mer frekvent vän och hon tillbringar en helg med honom i början av maj. Jag blir osäker på om det är denne hon planerade att åka till Norge med eller om detta endast är en trådsanning.