2018-06-01, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Det kommer alltid finnas en misstanke hur mycket hon visste och även delaktighet

Knappast, efter rättegången. HD har väl ingen anledning att flytta och det är väl viktigt för barnen att vara kvar i en lugn miljö med samma grannar samt skolkamrater. Barnen är då helt oskyldiga till det som pappan gjort. Skolan och andra vuxna får ta sitt ansvar för att hålla barnen utanför detta.

Jag tror HD inte varit inblandad alls.
Citera
2018-06-01, 12:59
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Det där tyckte jag också var lite märkligt eftersom min tanke också är att dessa typiskt trippelcheckar allt innan de gör något. Men det är måhända annat om det är en personlig känslomässig härdsmälta eller så.

Finns inget som säger att ett kontrollfreak kan hantera total kollaps. Det har de inte tränat för.

Och det är det som skrämmer dem.
Citera
2018-06-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Knappast, efter rättegången. HD har väl ingen anledning att flytta och det är väl viktigt för barnen att vara kvar i en lugn miljö med samma grannar samt skolkamrater. Barnen är då helt oskyldiga till det som pappan gjort. Skolan och andra vuxna får ta sitt ansvar för att hålla barnen utanför detta.

Jag tror HD inte varit inblandad alls.

Hon har visat dåligt omdöme åka på semester med ex som hon måste ha misstänk Svagt Vill man ha en så vilsen sjuksköterska Där lämnar jag HD
Citera
2018-06-01, 13:03
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
SD ville mer?
Jobbigt att vara olyckligt kär i sin vigselförrättare
Citera
2018-06-01, 13:04
Medlem
Lt.Columbos avatar
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/lena-vigde-sin-misstankte-mordare-pa-hans-brollop/

Står mer detaljerat om de två anmälningarna LW gjorde mot SD
Citera
2018-06-01, 13:04
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Hon har visat dåligt omdöme åka på semester med ex som hon måste ha misstänk Svagt Vill man ha en så vilsen sjuksköterska Där lämnar jag HD

Hur vet du att hon inte var tvingad att åka med?
Han kanske hotade henne till livet eller barnen?
Han verkar inte ha några spärrar så allt är möjligt...
Citera
2018-06-01, 13:06
Medlem
Lt.Columbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lt.Columbo
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/lena-vigde-sin-misstankte-mordare-pa-hans-brollop/

Står mer detaljerat om de två anmälningarna LW gjorde mot SD
Står att hon tex hade sparade sms och mms i första anmälan om ofredande
Citera
2018-06-01, 13:08
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Hoppas verkligen hon blir rentvådd, det är brist på erfarna sjuksköterskor. Jag sätter mycket på att hon är helt oskyldig.

Lite föräldrabrist bland de sex barnen också.
Citera
2018-06-01, 13:12
Medlem
Citat:

När dom for visste ingen mer än att LW var saknad möjligen bortförd mot sin vilja. I och med att resan var en julklapp till båda ville hon säkert utnyttja den för att visa sin tacksamhet mot givarna (svärföräldrarna) och av eget intresse.
Citera
2018-06-01, 13:21
Bannlyst
Ar detta aset som hade ihjal Lena?

https://www.instagram.com/p/4tPxyOx5Hb/?hl=sv&taken-by=softpocahontas
Citera
2018-06-01, 13:22
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Ar detta aset som hade ihjal Lena?

https://www.instagram.com/p/4tPxyOx5Hb/?hl=sv&taken-by=softpocahontas

japp
Citera
2018-06-01, 13:23
Medlem
Citat:
En pungspark skulle han fått och ut ur huset Hon är ett mähä som fjäskar för en nolla Ingen sjuksköteska att lita på utan självförstroende

Hon var då modig nog att vilja skilja sig från SD och skaffa sig och barnen ett eget boende. Det tyder på stark självkänsla och ansvar för barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in