Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Om han har varit otrogen mot H så bryr han sig uppenbarligen
inte om vad hans handlingar kan göra mot barnen och H.
Så funkar ju många utan att för den skull vara mördare.
Svar ang. Filttofflas funderingar:
Många av oss som inte känner någon av de inblandade tror ju att sinnet rann över lite för mycket denna gång för SD. Högst troligt har de flesta av er här som är bekanta med SD mest sett den polerade ytan.
Inte konstigt att ni är förfärade!
Jag tror inte att det är ett kalkylerat, överlagt mord. Enligt beskrivning av SD borde han mycket riktigt sopat igen spåren bättre då.
Adrenalin igång, hon skriker, han slår till det blir tyst.
När man tänker på en mördare, ser man någon kall och kalkykerad sate framför sig. En mördare kan se ut hur som helst, så häng inte upp er på att han som var så trevlig skulle aaaaldrig kunna göra detta. Känn ingen skuld för att ni inte förstod......om det nu är SD.
Rävskrik. Lämna det nu! Jättebra att tänka utanför boxen, men att sedan detta ältas trots hög trolighet att det faktiskt var en stackars kvinna som skrek, det blir bara tjatigt.
Jag bor själv i storstad och träffat på bråkande grävlingar som låtit som någon blir mördad.
Dock, i just detta fall VET vi ju att någon blev mördad i samband med skriken. Jag bedömer Dalaans redogörelse vara trovärdig.
Ingen gång när grävlingar skrikit har lik dykt dykt upp i mina kvarter i alla fall.
Sista kontakt med stackars Lena och skriken ligger tidsmässigt så till att de logiskt knyts till varandra dessa händelser.