2018-05-29, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pierina
Ni som har Insta, är SD's konto ändrat där också liksom på Facebook, att man inte kan se så mycket nu?

På insta har han bara haft 1 bild. På fb ändra han till privat dagarna efter mordet.
Citera
2018-05-29, 23:10
Medlem
Om det nu är SD (troligen), och beskrivningarna om honom stämmer att han är Narcissistisk mm. Undrar hur han kommer bete sig när han sitter av sin tid ? Han vill ju synas, inte bli bortglömd. Kommer han skriva en självbiografi, ställa upp på massa intervjuer osv
Citera
2018-05-29, 23:10
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Om vi utgår från att SD är förövaren så skulle jag vilja veta mer om honom: har han en historia av att vara våldsam och hotfull mot kvinnor? Hur har HD haft det i deras relation? Har hon känt till SDs förhållande med LW men inte vågat/orkat/klarat av att säga ifrån?

För någonting säger mig att en person som kränker och misshandlar sin älskarinna knappast är världens bäste make mot hustrun, eller för den delen kvinnor han träffat innan HD?

Inläggen i dykbloggen var riktigt obehagliga och jag har svårt att släppa dem. En normal person beter sig inte som SD.

Det måste finnas någon i tråden som vet mer!

Kan du länka till dykblogg-inläggen?
Citera
2018-05-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pierina
Övervakningskameror, finns det några i LW's bostadsområde?

Inte så vanligt bland svenssons, då kameror inte får filma allmänheten utan tillstånd.
Citera
2018-05-29, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dobberman65
Eller också försökte den tomten att göra nåt åt knakandet ?

Det var säkert SD's föräldrar/släkt. De ville kanske ge en resa som "plåster på såren" för allt vad S har gjort mot H.
HD's anhöriga visste säkert hur det låg till med otrohetsaffärerna. En sån svärson belönar man inte med en resa.
Citera
2018-05-29, 23:25
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Om SD inte fanns hade LW levt.

Sitter du inne med fakta vi andra saknar? Dela med dig.
Citera
2018-05-29, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl

Har du möjlighet till det så är vi tacksamma!
När jag gick ut sen vid 17.45 så var dom flesta bilarna borta och poliser. Då läste jag även att de hållt 5. Timmar långt förhör... personen jg prata med i polisen hade ingen info att lämna ut.
Citera
2018-05-29, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Kan du länka till dykblogg-inläggen?
https://www.dykarna.nu/dykare/2351.html
Citera
2018-05-29, 23:30
Medlem
BrunoReinfeldts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoobastank
Pappren var i sin ordning. Dom har varit i USA. Den resan fick dom i julklapp. Så de har länge varit känt att dom ska åka.
Så du menar att immigrationsmyndigheterna på flygplatsen i USA sa Very welcome to USA Team Davidsson, have a nice vacation? Och att uppgifterna i svensk media om att SD och HD inte släpptes in i USA är fake news?
Citera
2018-05-29, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
Hur kunde HD fortsätta resan vetandes om att sällskapade en mördare, vad tänkte hon med där?

Hon verkar lita blint på honom, han har väl beydrat sin oskuld.
Citera
2018-05-30, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binju
Alltså, fattar inte varför LW och SD inte bara kunde avsluta sitt destruktiva förhållande.
Nu är hon död, han misstänkt, familjer förstörda..... Sjukt! De kunde väl bara skitit i varandra!

Det är inte lätt att göra slut med en narcissist, de accepterar ej ett nej. Kanske var han också väldigt attraktiv och spännande som narcissister kan vara när de vill.
Citera
2018-05-30, 00:05
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoobastank
Pappren var i sin ordning. Dom har varit i USA. Den resan fick dom i julklapp. Så de har länge varit känt att dom ska åka.

Mycket skumt, kan du ange källa på det?
Vad jag vet så blev de inte insläppta i USA och därför åkte de till Storbritannien istället.
Var har du fått ifrån att de fick resan i julklapp? Utan att ha visum? Detta har du nog drömt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in