2018-05-29, 19:17
Medlem
Säg att HD är medveten om vad SD har gjort då dom reser i väg då åker hon på skyddande av brottsling eller blir det något allvarligare?

Jag tror att HD och SD ska i väg för att lappa ihop förhållandet. HD’s krav är dock att SD ska bryta helt med LW innan resan. Det ena leder till det andra och allt spårar ur och helt plötsligt så är hon död.
Citera
2018-05-29, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Det mest troliga är väl att polisen hittade något graverande i bilen som de plockat.Blodspår eller dylikt från LW. Polisen har väl också fått svar på var SD`s mobil befann sig då LW försvann. 1+1 brukar bli 2

Fattar inte hur HD kan åka utomlands med en mördare då är ju hon medskyldig till skydd av brottsling ?
Citera
2018-05-29, 19:19
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Fattar inte hur HD kan åka utomlands med en mördare då är ju hon medskyldig till skydd av brottsling ?

Hur vet man säkert att HD visste något när de åkte?
Citera
2018-05-29, 19:19
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Det fastställs inte förrän domen har fallit. Vem som är den anhållne har redan hintats några inlägg bakåt i tråden. Och personen är inte under 18.

Tack för informationen. Jag har läst ikapp nu. SD är alltså, vad det verkar, kapabel till att ljuga, bedra, misshandla, släcka liv och därefter åka på ”semester”... Hur många sådana varelser går det omkring på den här planeten?
Citera
2018-05-29, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81

Hon visste väl att hon Lena var försvunnen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Ok,tack för svaret.
Tror du vi helt kan räkna bort att HD har något med brottet att göra?
Kanske hon hjälpt till med undanröjande av bevis,skyddande av brottsling eller annat?
Är några som skrivit i tråden att HD inte alls hade planerat att åka till USA,att hon försökte fixa ESTA när hon satt i bilen på väg till Arlanda,och det är lite graverande uppgifter tycker jag,om det nu stämmer.

I vilket fall som helst,nu när hon varit på resa med SD,och om det är han som är anhållen,så borde väl polisen hålla förhör även med henne?
Kan inte tänka mig annat än att de har pratat en hel del om mordet under sin resa.

Naturligtvis har dom förhört HD, allt annat skulle förvåna mig storligen. Jag tror att det var SD som av någon anledning ville ha bort både fru och barn från skådeplatsen. Endast han kunde förutse vad som skulle hända. HD fick hastigt ordna barnvakter för att följa med på resan. Den verkar vara planerad från hans sida men inte från HDs sida.

Nu fick ju ingen av paret kliva av planet, det hade nog inte SD räknat med. Han hade ju, till skillnad från HD, alla papper i ordning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nej, JG har nämnts förut som iaf en i facebookvänkretsen runt huvudpersonerna. Han kondolerade LW på FB (tror jag) innan polisen officiellt identifierat den funna kroppen som LW.
Men ni skriver G*rald? JG heter väl J*rry Gr*y? Eller misstar jag mig?
Citera
2018-05-29, 19:21
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Vi vet ju inte hur mycket HD visste. Kanske han dillat i henne en helt annan historia inför resan men det verkar ju mysko förstås
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81

För att SD var nog borta när mordet begicks. 1+1+1=3
Citera
Medlem
Bardotrutanetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Vet inte mer än att barnen har setts vid huset.
Åh, tack för svar. Frågan ställde jag igår, idag vet jag att föräldrarna är hemma och har tydligen varit det sedan åtminstone i fredags så den frågan hade jag redan fått besvarad plus delvis en till: att barnen varit med sina föräldrar sedan dess.och inte varit ensamma i huset vilket jag väl inte trodde heller.

Stackars, stackars alla barn som har drabbats av det här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duracella
Såg att nån redan förtydligat
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duracella
Han heter det första och kallas det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in