Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Mm intressant, och när de inte blir insläppta i USA och återvänder till London, vad är planen då?
De första dagarna hade de inte loggat in på geocache siten, nu loggar de in dagligen men loggar ingen cache så vi kan iaf inte se var de är.
Under tiden lägger Polisen locket på, ingen information överhuvudtaget. Varken om dödsorsak eller om den tidigare misstänkte.
Träna sin engelska?
Det enda geocache-event som diskuterats var i Ohio. Fyra timmars flygresa från LA closer to home.
Nu kan de ju ha flygmil på sas kanske. Eller fått boka om elelr så.
Närmare LA än Ohio är méchico, som nog någon brädgårdsindian försökte antyda för mig tidigare utan att jag snappade.
De skulle väl ansluta till zapatisterna eller sendero luminoso. Kanske.
Det är alltid lika spännande med landsflyktiga desperados. Jag börjar få smak för det.
Och om de nu inte kom in i USA trots snabbexpedierade digitala esta-handlingar, så bör det ju finans anledning till det.
Vuxna mänskor åker väl inte på geocaching-event med exfru o lämnar barnen hemma när väninnan blivit mördad. Och slantar upp 50.000:- eller så för det. Veckan före skolavslutning.
Är de kloka eller?
Tillägg:
Det enda förmildrande jag kan se är att de har en djävulsk preplanering rörande barnveckor och sånt med 4-5 kontrahenter involverade samt åker med någon grupprabatt som geocacheförening samt kunnat utnyttja flygmil och sen vunnit biljetten av sas för bästa slogan med högst tre ord.
Nåt sånt.
Men in i Amerika kom de inte.