Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-25, 13:24
Medlem
Jag är förvisso emot böneutrop, tycker det är förkastligt att svenska politiker tillåter wahhabismen spridas i Sverige. En hatisk inriktning som finansieras av Saudiarabien, samma saudier som är allierade med USA.

Med det sagt, AfS är bara nonsens. Samma trötta retorik, allt är invandrares fel etc., det börjar bli uttjatat.
Citera
2018-05-25, 13:29
Medlem
me-wes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Jag är förvisso emot böneutrop, tycker det är förkastligt att svenska politiker tillåter wahhabismen spridas i Sverige. En hatisk inriktning som finansieras av Saudiarabien, samma saudier som är allierade med USA.

Med det sagt, AfS är bara nonsens. Samma trötta retorik, allt är invandrares fel etc., det börjar bli uttjatat.
Lägg ner, du kan ju inte ens ha lyssnat på vad de sa. De attackerade politiker och journalister. Gustavs attack på Sveriges politiker var bland det bästa jag hört, hoppas de vågar gå lika hårt åt journalisterna också.

Och du har fel. Retoriken är inte det minsta trött, snarare blir den mer relevant för varje dag som går och ju värre problemen i samhället blir.

Vad är din lösning? Integrationssatsningar och höjda skatter?
Citera
2018-05-25, 13:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
AfS är bara nonsens. Samma trötta retorik, allt är invandrares fel etc., det börjar bli uttjatat.
Det där är bara magiskt tänkande från din sida & det vet du innerst inne. Jag tycker AfS går från klarhet till klarhet.

Självklart ingen Nigel Farrage-nivå på talen. Men för våra förhållanden så var det utan tvekan några av de bästa & tydligaste politiska talen i Sverige på flera decennier.
Jag är mycket positivt överraskad.
Citera
2018-05-25, 13:40
Medlem
Incendios avatar
Jäkligt bra!

Men självklart stötte jag ihop med min kommunistkompis som tydligen inte fattat var jag står så det lade lite sordin på min feststämning
Citera
2018-05-25, 13:42
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Givetvis vinkad nyhet från Smålandsposten i vanlig ordning.

"Massiv polisinsats på Stortorget"

Ja det stämmer om en massiv polisinsats är att chilla i solen och gå emellan en liten kaxig blatte som skriker hora och en mogen man som mest skrattade åt situation.
Citera
2018-05-25, 13:44
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
STOR uppslutning på partiets första torgmöte. Jag har sett torgmöte med statsministern mitt i Stockholm (Carl Bildt) med bara hälften så många deltagare.

https://mobile.twitter.com/FabianFjalling/status/999956597488148481/video/1

Det där är ju chockerande många människor. Mitt på en vardag i Växjö, helt otroligt. Jag har också sett partiledare i Stockholm tala för typ 15 åskådare och folk som bara går förbi utan att stanna.
Citera
2018-05-25, 13:46
Medlem
https://youtu.be/8XLirztmv8c

Klipp från AFS tal
Citera
2018-05-25, 13:51
Medlem
Alt-Kikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
http://www.smp.se/vaxjo/hundratals-pa-plats-vid-torgmote/
Citat:
Alternativ för Sverige polisanmälda – av polisen

Någon som vet vad dom har blivit polisanmälda för? Skenande nasism? Hat och hot? Antidemokratisk missaktning? Det är en betalartikel.
Citera
2018-05-25, 13:51
Medlem
Alldeles för mycket NMR-känsla för att vinna större mark hos folket. Man kommer locka vissa grupper absolut men man skäms när man ser sådana instabila personer som Fabian Fjälling i sammanhanget.
Citera
2018-05-25, 13:54
Medlem
Alt-Kikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det där är bara magiskt tänkande från din sida & det vet du innerst inne. Jag tycker AfS går från klarhet till klarhet.

Självklart ingen Nigel Farrage-nivå på talen. Men för våra förhållanden så var det utan tvekan några av de bästa & tydligaste politiska talen i Sverige på flera decennier.
Jag är mycket positivt överraskad.
Tycker det är osmakligt och dagisnivå när Gustav jämför ett samhällsbygge, med all dess komplexitet, med dom rasrena landslagen i fotboll och ishockey.
Citera
2018-05-25, 14:03
Medlem
Friatider.se har slagit upp stort om bönemötet i Växjö

Dra åt helvete, det bästa jag läst NÅGONSIN om svensk politik!

Det här är realpolitik!
Citera
2018-05-25, 14:03
Bannlyst
Därför var jag i Växjö och stöttade AFS mot allehanda pöbel, vilket inte behövdes, bilderna talar sitt tydliga språk många morske män och qvinns som värnar om svenskarnas land!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in