Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Fast det är ju tvärtom så att DU låter dina känslomässiga värderingar tala. DU kan inte förstå varför hon skulle ha stannat och därför är han oskyldig i dina ögon.
Det verkar dessutom som om DU brukar köpa bort det våld du utövar med olika lyxvaror ... Det är givetvis vanligen inte alls gångbart.
Varifrån har du fått att det skulle handla om de sista sex månaderna?
Du spekulerar väldigt mycket och kommer med vidriga påståenden. Sedan vad jag har för erfarenheter eller vet är något jag håller för mig själv. Men kan iaf säga att många kvinnor säljer sig riktigt billigt.
Vad är det du svammlar om? Vad varför han stannat eller att jag ser Kristian oskyldig.
Ja du. Jag lever i rättstat och där dömer domstolar ut straff, inte du eller andra flaschbackare. Dessutom vet du inte ett skit om mig eller min bakgrund. Så slå igen nu!
Vad det gäller 6 månader eller mer vet jag dock inget om då jag inte bor med familjen.
Men kan ta det igen. Om Kristian är skyldig till misshandel eller annat så hoppas jag givetvis att han ska få sitt straff.
Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
För att häktningsframställan specificerar tre tillfällen sen 12/1? Borde vi inte förhålla oss till det isf gissningar om hur det kan ha varit tidigare?
Där kom svaret.