2018-05-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Vilka tyngre har kastrati bakom sig. Har de dem äldre albanernas backning (albanligan) eller kör de själva och med hjälp av lokala vänner? Känns som att albaner backar albaner oftast så om de har backning av albanska borde resultatet vara rätt enkelt att lista ut?

Dom känner definitivt albanerna i Angered
Citera
2018-05-23, 01:01
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Dom känner definitivt albanerna i Angered

Jo det förstår jag. Men det är skillnad på att känna dem och att göra business tillsammans med dem / ha uppbackning av dem. Det var det jag undrade.

Sen vad menar du med albanerna i angered? Syftar du på de yngre mellan 20-30år? Jag syftar på de oldschool som håller sig låga och låter angeredsbarnen jobba?
Citera
2018-05-23, 01:07
Medlem
Sjutusentres avatar
Härligt att det börjar smälla på igen.
Så länge dom skjuter varandra och ingen oskyldig drabbas är jag bara glad över skjutningarna.
Citera
2018-05-23, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Alla vet att Eddi har varit allierad med Negerrn Johnson från Bandidos Mc dessa har varit vänner och hållit ihpo länge sedan kriget med Backa och Norra Biskop sen 2012. . Det är inget hämligt

Även släkten kastrati har varit med då dessa var vänner med Eddi.
Johnson och Eddi har alltid varit lojala mot varandra återsår och se vad kastrati kan göra.

Så är rätt säkekr på att Johnson killar o allierade är med och ställer till det för Albanerna. De har dessutom sätts med varandra och med rätt myckrt folk från båda sidor som ser ut som beväpnade ligister.

Noha som blev påkörd i backaplan som sköt mot adrian kastrati var 100% Johnson soldad dom e båda från Angered och har hållt till i Lövgärdet där dom e uppväxta. Finns några stycken runt honom som varit med sen 2012 och ingåt i X team eller ingår och lokala personer och gäng ut i i Angerd och runt om i Gbg.

Eddi har sina runt sig o Johnson sina ser ut som dom kör rätt hårt mot kastrati. Vi får väl se när nästa hämnd kommer och på vem.

Kastrati har det tungt nu dom åket på attack eftet attack.

De är många från falangerna som är samlade just i guldheden verkar det som. Systern kastrati och BO från ena falangen + ena brodern kastratis flickvän och barn som blev utsatta för mordbrand. Från andra falangen finns det en som är runt negerjohnson och xteam alejandro. Finns någon mer fd medlem som är äldre men han kan man nog inte koppla till falangerna
Senast redigerad av Krulleludde 2018-05-23 kl. 01:35.
Citera
2018-05-23, 06:18
Medlem
För de som tror att områden som Guldheden och Johanneberg är förskonade:
(FB) Alexander Wallberg skjuten i Johanneberg

En väska med över 5 miljoner kr gömdes av en företagsspion ganska nära aktuell mordplats för ca 10 år sedan, gissningsvis för att området är/var relativt lugnt: https://www.aftonbladet.se/nyheter/article11529724.ab
Citera
2018-05-23, 06:32
Medlem
Seriöst alla ni som trycker på att fucking Bandidos ska lägga sig i för eddies räkning? Även om de är lojala med Eddie så vet de precis att han satt sig själv i skiten genom sitt beteende mot sina egna, ni tror väl seriöst inte kastrati och dem andra från ingenstans skulle bara vända sig emot jobelägret? Det är inte kul å springa för småpengar...

Kolla bara hur han betedde sig i sin förra utredning där grabbarna utnyttjades till max för inga pengar, snubben är pengakåt och det har satt han i skiten.

Största frågan är vad danilo kommer ta för plats i detta sen då alla vet hur Tajta Eddie å danilo var förr.

Sluta räkna in Bandidos å negern Johnson i detta, fick de pisk av ett slitet backagäng förr så kan de definitivt få pisk av kastrati och dess backning
Citera
2018-05-23, 06:38
Medlem
Sen bara så ni vet :

Man blir inte avrättad på detta sätt om man är en ”godhjärtad” person.
Citera
2018-05-23, 10:11
Medlem
Pvt. Jokers avatar
En person anhållen i sin frånvaro. Hemmahörande i Sthlm.

http://www.gp.se/nyheter/göteborg/mordet-i-guldheden-en-anhållen-i-sin-frånvaro-1.6148665
Citera
2018-05-23, 11:35
Medlem
Den i sin frånvaro anhållne mannen ska enligt uppgifter till GP vara i 20-årsåldern och hemmahörande i Stockholm.
Ingen som har en ide om vem det kan vara?
Citera
2018-05-23, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackshat
Man kan ju inte skylla på jobe för allt som händer vad jag vet var dom bortresta hela familjen när det slängdes granater in i lägenheter och under bilar. Dom där kastrati kan ju fan gömma sig nånstans afalangen har vänner som ingen vet om. Kanske en hit and run.Nu får det fanimej ta ett slut på detta.Det är inte ok.Tror nog alla vet att händer det mamman eller någon i a falangen så är det kastratis fel.

Jag verklingen älskar hur du ser upp till dom. Att du ens ser upp till någon av dom. Du har nog någon typ sv relation till någon av dom, och bor i Boskapsgården. Väx upp lite för fan!

"Vad jag vet var dom bortresta hela familjen när det slängdes granater in i lägenheter". Ja, på sommarväders var mamman bortrest. Men hos de på solväders var ju hela familjen hemma?
"Man kan ju inte skylla på jobe för allt som händer", självklart inte. Det var ju en random svensk person som bara kasta in en handgranat hos någon sådär. Så man ska inte skylla på jobe.

Inte nog med det. Finns ju saker han har gjort i Stockholm mot några med osv.
Han är inte heller helt oskyldig.
Sen vet jag inte exakt vad som hände, varför allt starta eller vem/vilka båda sidorna har som uppbackning. Det är klart att deras "allierade" gör saker för pengar med. Men just denna attack kanske inte har något med detta alls att göra, återstår att se vad som händer.
Citera
2018-05-23, 12:28
Medlem
Är inte så insatt som många av er verkar vara.
Försökt läsa ngåorlubda för man vill veta vad aom händer i området man bor i och har barn i skolor och dagis.
Det enda jag känner spontant är att vad jag förstått är killen som blev skjuten pappa(rätta mig om jag har fel) och det är hjärtskärande att barn som är oskyldiga blir inblandade i något sådant.
De har aldrig valt pappa. Med det sagt beklagar jag förlusten för de som kändes personen.
Och önskar så oändligt att de inte ska starta nåt galenskap och fler människor ska fara illa
Citera
2018-05-23, 12:46
Medlem
Lennart.Bladhs avatar
Jag bryr mig inte det minsta om dessa undermänniskor, ser hellre att dom blir ihjälskjutna än att vi ska betala skattepengar för att vårda dessa vidriga knarklangare, mördare på sjukhus/fängelse osv. Hoppas de lär sig sikta bättre i framtiden!

Men det är jävligt tråkigt att oskyldiga medborgare/familjermedlemmar kan drabbas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in