Citat:
Ursprungligen postat av
Smackshat
Man kan ju inte skylla på jobe för allt som händer vad jag vet var dom bortresta hela familjen när det slängdes granater in i lägenheter och under bilar. Dom där kastrati kan ju fan gömma sig nånstans afalangen har vänner som ingen vet om. Kanske en hit and run.Nu får det fanimej ta ett slut på detta.Det är inte ok.Tror nog alla vet att händer det mamman eller någon i a falangen så är det kastratis fel.
Jag verklingen älskar hur du ser upp till dom. Att du ens ser upp till någon av dom. Du har nog någon typ sv relation till någon av dom, och bor i Boskapsgården. Väx upp lite för fan!
"Vad jag vet var dom bortresta hela familjen när det slängdes granater in i lägenheter". Ja, på sommarväders var mamman bortrest. Men hos de på solväders var ju hela familjen hemma?
"Man kan ju inte skylla på jobe för allt som händer", självklart inte. Det var ju en random svensk person som bara kasta in en handgranat hos någon sådär. Så man ska inte skylla på jobe.
Inte nog med det. Finns ju saker han har gjort i Stockholm mot några med osv.
Han är inte heller helt oskyldig.
Sen vet jag inte exakt vad som hände, varför allt starta eller vem/vilka båda sidorna har som uppbackning. Det är klart att deras "allierade" gör saker för pengar med. Men just denna attack kanske inte har något med detta alls att göra, återstår att se vad som händer.