Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag menade en källa på att folk befann sig i rummen intill, var står det på wiki? För övrigt märkligt om du köper wiki angående just det påståendet men förnekar alla andra officiella ståndpunkter, tycker du inte?
Jag skrev att man kan tycka att det borde funnits hotellgäster i rummen närmare Paddocks svit eftersom det fanns hotellgäster i rummen längre bort som Campos, officiellt, evakuerade.
Hur har du tänkt dig att jag ska bevisa att det faktiskt fanns hotellgäster där (förutom kvinnan i Hodges berättelse) när det inte finns några officiella berättelser i varken MSM, alternativ media eller på personliga bloggar att det föreligger så? Att det dock inte finns någon sådan information betyder ju inte per automatik att det inte fanns några hotellgäster där.
En sak till angående Hodges berättelse är, om den är sann, så har han alltså gått förbi Campos i korridoren och förmodligen skitit i hans varning. Det är först när han träffar på kvinnan längre ner i korridoren som han vänder om. Men har han inte passerat Campos och träffat på kvinnan närmare navet än var Campos befinner sig så kan kvinnan vara en av de evakuerade av Campos.
Jag köper inte alls vad som står på Wikipedia angående den här händelsen. Jag länkade till artikeln för att påvisa den
officiella versionen. Jag tror nämligen allt som har med Campos att göra är en efterhandskonstruktion.