2018-05-20, 21:26
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så egentligen har du inga som helst tecken eller,än mindre bevis,för att den officiella versionen inte skulle vara korrekt?

Svar ja, jag har inga bevis. Jag åberopar dock alltid att det inte finns några vittnen vilket i sig är underligt med tanke på hur nyfikna människor är i allmänhet. Det finns inga vittnet till att Paddock skjutit och inte heller några vittnen till att det enbart bara var en kropp i sviten. Ingenting. Det finns inte ens berättelser från hotellgäster som bott närmare Paddocks svit och bra mycket längre bort än rummen som Campos började evakuera där han gömt sig mellan rum 32-122 och 32-124, alltså ca 10 rum närmare navet än sviten med nummer 32-135. Ingenting, inte ens en berättelse.
Citera
2018-05-20, 21:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Svar ja, jag har inga bevis. Jag åberopar dock alltid att det inte finns några vittnen vilket i sig är underligt med tanke på hur nyfikna människor är i allmänhet. Det finns inga vittnet till att Paddock skjutit och inte heller några vittnen till att det enbart bara var en kropp i sviten. Ingenting. Det finns inte ens berättelser från hotellgäster som bott närmare Paddocks svit och bra mycket längre bort än rummen som Campos började evakuera där han gömt sig mellan rum 32-122 och 32-124, alltså ca 10 rum närmare navet än sviten med nummer 32-135. Ingenting, inte ens en berättelse.

En kille i rummet intill har berättat hur de flydde:
"There were so many shots fired, I couldn't tell you how many. A woman came right up to my face and she said 'you've got to turn back there is a shooter' and we all just started running."
https://www.google.se/amp/s/www.independent.co.uk/news/world/americas/vegas-shooting-stephen-paddock-gunman-hotel-mandalay-bay-man-staying-next-door-a7978696.html%3famp
Citera
2018-05-20, 21:43
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
En kille i rummet intill har berättat hur de flydde:
"There were so many shots fired, I couldn't tell you how many. A woman came right up to my face and she said 'you've got to turn back there is a shooter' and we all just started running."
https://www.google.se/amp/s/www.independent.co.uk/news/world/americas/vegas-shooting-stephen-paddock-gunman-hotel-mandalay-bay-man-staying-next-door-a7978696.html%3famp

Ja, det är australiensaren jag nämnde, Brian Hodge heter han visst. Han var som sagt inte där när skjutandet började.

"Mr Hodge believes that he was staying in the next hotel room along in Mandalay Bay, and was on his way back (to) his room when the shooting began".

Kvinnan han dock möter, om vi litar på det han säger, verkar ha bott i ett av rummen väldigt nära och hon verkar ha varit på plats. Att många säkert reagerat så är inget konstigt, d v s blivit rädd och börjat springa mot navet. Men det finns inga andra berättelser om det motsatta. Det är märkligt.
Citera
2018-05-20, 21:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja, det är australiensaren jag nämnde, Brian Hodge heter han visst. Han var som sagt inte där när skjutandet började.

"Mr Hodge believes that he was staying in the next hotel room along in Mandalay Bay, and was on his way back (to) his room when the shooting began".

Kvinnan han dock möter, om vi litar på det han säger, verkar ha bott i ett av rummen väldigt nära och hon verkar ha varit på plats. Att många säkert reagerat så är inget konstigt, d v s blivit rädd och börjat springa mot navet. Men det finns inga andra berättelser om det motsatta. Det är märkligt.
Varför är det märkligt? Det är nog inte många som åker till Vegas för att sitta på rummet och titta på tv..
Citera
2018-05-20, 21:53
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Varför är det märkligt? Det är nog inte många som åker till Vegas för att sitta på rummet och titta på tv..

Den överväldigande majoriteten, officiellt, av de människorna som fanns på våningen och i den flygeln råkade vara på rummen och det råkade vara just de rummen som Campos evakuerade, d v s ca tio rum närmare navet. Han evakuerade, enligt egen utsago, minst ett dussin personer. I alla de rummen som ligger närmare Paddocks svit har vi alltså endast en kvinna som träffar på Brian Hodge och Brian Hodge själv. Ingen annan har officiellt uttalat sig eller blivit beskriven av någon som uttalat sig. Det ÄR märkligt. Vi pratar alltså om alla rumsnummer från 32-133 till minst 32-125/32-123. Paddocks, var officiellt, 32-135 och 32-134.
Citera
2018-05-20, 22:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Den överväldigande majoriteten, officiellt, av de människorna som fanns på våningen och i den flygeln råkade vara på rummen och det råkade vara just de rummen som Campos evakuerade, d v s ca tio rum närmare navet. Han evakuerade, enligt egen utsago, minst ett dussin personer. I alla de rummen som ligger närmare Paddocks svit har vi alltså endast en kvinna som träffar på Brian Hodge och Brian Hodge själv. Ingen annan har officiellt uttalat sig eller blivit beskriven av någon som uttalat sig. Det ÄR märkligt. Vi pratar alltså om alla rumsnummer från 32-133 till minst 32-125/32-123. Paddocks, var officiellt, 32-135 och 32-134.

Källa?
Citera
2018-05-20, 22:44
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Källa?

Om du menar den officiella versionen men rumsnumren m m så finns en sammanfattning på Wikipedia.

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Las_Vegas_shooting#Attack
Citera
2018-05-20, 22:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om du menar den officiella versionen men rumsnumren m m så finns en sammanfattning på Wikipedia.

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Las_Vegas_shooting#Attack

Jag menade en källa på att folk befann sig i rummen intill, var står det på wiki? För övrigt märkligt om du köper wiki angående just det påståendet men förnekar alla andra officiella ståndpunkter, tycker du inte?
Citera
2018-05-21, 17:11
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Jag menade en källa på att folk befann sig i rummen intill, var står det på wiki? För övrigt märkligt om du köper wiki angående just det påståendet men förnekar alla andra officiella ståndpunkter, tycker du inte?

Jag skrev att man kan tycka att det borde funnits hotellgäster i rummen närmare Paddocks svit eftersom det fanns hotellgäster i rummen längre bort som Campos, officiellt, evakuerade.

Hur har du tänkt dig att jag ska bevisa att det faktiskt fanns hotellgäster där (förutom kvinnan i Hodges berättelse) när det inte finns några officiella berättelser i varken MSM, alternativ media eller på personliga bloggar att det föreligger så? Att det dock inte finns någon sådan information betyder ju inte per automatik att det inte fanns några hotellgäster där.

En sak till angående Hodges berättelse är, om den är sann, så har han alltså gått förbi Campos i korridoren och förmodligen skitit i hans varning. Det är först när han träffar på kvinnan längre ner i korridoren som han vänder om. Men har han inte passerat Campos och träffat på kvinnan närmare navet än var Campos befinner sig så kan kvinnan vara en av de evakuerade av Campos.

Jag köper inte alls vad som står på Wikipedia angående den här händelsen. Jag länkade till artikeln för att påvisa den officiella versionen. Jag tror nämligen allt som har med Campos att göra är en efterhandskonstruktion.
Citera
2018-05-21, 18:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag skrev att man kan tycka att det borde funnits hotellgäster i rummen närmare Paddocks svit eftersom det fanns hotellgäster i rummen längre bort som Campos, officiellt, evakuerade.

Hur har du tänkt dig att jag ska bevisa att det faktiskt fanns hotellgäster där (förutom kvinnan i Hodges berättelse) när det inte finns några officiella berättelser i varken MSM, alternativ media eller på personliga bloggar att det föreligger så? Att det dock inte finns någon sådan information betyder ju inte per automatik att det inte fanns några hotellgäster där.
Jag vet inte hur du ska bevisa det - men det måste ju vara enklare än att bevisa att Paddock var ensam som du bett mig göra - jag menar, Paddock lever ju inte ens men om det fanns några vittnen eller personer i rummen intill borde de ju gå att hitta...
Fast nu börjar vi komma rätt långt ifrån påståendet om prinsen, vilket är vad jag gav mig in här för att kommentera..
Citera
2018-05-21, 19:00
Medlem
Tror att INGEN dog. Dom skjöt med lösplugg helt enkelt. Killen "som gjorde det" va sen några dagar innan kidnappad av "nån"/cia? Killen på övervakningskameran med alla väskor är en anställd som bara ser lik ut/latexmask gjuten från den påstådda gms ansikte. Han blev dödad och dumpad i hotellrummet lagom i tid till "special styrkorna" gick in i rummet och hittade honom. Det är fullt förståeligt att folk som va där, kallar oss för idioter, för dom upplevde verkligen "situationen" samt alla poliser där dom är också säkra på vad dom såg. Precis som när man går på teater, så ser man der som sker på scenen och inget annat, du ser inte personal som jobbar bakom scenen, helt normalt. Säg att de är 100 personer från CIA som riggat allt. Sen vad och hur poliser på marken gör, är direkt order från ovan. Alla som va där blev lurade, dom som dog är skådespelare sk crisis actors. Finns det en enda intervju av nån personal på akutmottagningen? Finns det ett enda skotthål i marken? Finns det minsta lilla blodsspillan från offer på marken? Finns det EN enda skadad person som haltar/är skjuten på dom filmerna som finns? Finns en youtubekanal med en kille som kör sin pickup och "kör folk till ambulanserna" lite längre bort på the stip. Den killens youtubekanal är 100% fejk. Allt han har laddat upp handlar om den skjutningen, han startade kanalen för den skjutningen. En kille som är "svårt skadad" när han springer och hämtar sin bil, är helt plötsligt borta när han kommer tillbaks. Alla döda på marken av den filmen som finns på liveleak är fejk. Allt är uppgjort. Och cia folk håller tyst, för dom vet att dom försvinner om sanningen kommer fram
Citera
2018-05-21, 23:50
Medlem
Citat:

Wikipedia - Världens mest lättredigerade historiebok. Uppfunnen och kontrollerad utav den amerikanska staten. Såklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in