2018-05-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Det räcker med att han varit anhållen i ouppklarad brottsutredning

Men syns det i nåt register som amerikanarna har tillgång till?
Citera
2018-05-21, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Om ni menar bilden SD och HD så är den troligtvis från våren 2017 och de är fortfarande ett team efter att SD har misshandlat LW.
Och det är alltså HD som är med på den bilden ? Någon skrev att det inte var hon
Citera
2018-05-21, 21:35
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Borde de inte blivit gripna då?
Det kanske de är nu. Tror de har planerat mord plus resa tidigare.
Citera
2018-05-21, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Men syns det i nåt register som amerikanarna har tillgång till?

Ja Trump har fixat så de kollar ALLT
Citera
2018-05-21, 21:38
Medlem
Pastakryddas avatar
Ikaroslistan har SD kanske inte hunnit hamna på än även om den uppdateras kontinuerligt. Den är offentlig men den lämnas bara ut på förfrågan.
Citera
2018-05-21, 21:38
Medlem
Det e uppenbart kört för SD nu..För mycket som e helt galet ju.. Plocka in fan skapet o ofäntlig hängnig eller stena honom på Stortorget i Örebro
Citera
2018-05-21, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosaelefant99
Det e uppenbart kört för SD nu..För mycket som e helt galet ju.. Plocka in fan skapet o ofäntlig hängnig eller stena honom på Stortorget i Örebro

Plocka in båda två
Citera
2018-05-21, 21:42
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groggman-FL
Och det är alltså HD som är med på den bilden ? Någon skrev att det inte var hon

Konstigt. Se denna länken som jag lagt ut tidigare i tråden. På bildtexten framgår det att det är paret. Jag trodde den var från -17, men är nog från -16.
http://attvaraenaskersundare.se/upplev-sveriges-storsta-skattjakt/
Citera
2018-05-21, 21:43
Moderator
blomvattnares avatar
Det är ännu inte bekräftat att det är Lena som har hittats, och det är ännu inte bekräftat att den döda personen har blivit utsatt för brott.

Men tråden flyttas ändå. Det känns som om det är dags.

Försvunna personer --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
2018-05-21, 21:44
Medlem
Angående pratet om en svart audi combi, så hade polisen stoppat en sån i Karlskoga igår. Fullt blåljus och 3 st icke svenskar som irrade runt. Har säkert inget med det hela att göra mer än att det är ett slående samband med svarta audi combi´s under ev. samma dag
Citera
2018-05-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Ja Trump har fixat så de kollar ALLT

Okidok, dum fråga. Borde tänkt på det.

Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Någon som har covfefe på det?

Trump. Trump har full covfefe. Även på detta.😐
Citera
2018-05-21, 21:47
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ja. Om du läser artikeln står det.

"Enligt uppgifter till Expressen har en man, inledningsvis i utredningen, suttit anhållen misstänkt för att ha fört bort trebarnsmamman. Rubriceringen då var människorov. Men mannen försattes på fri fot – och reste bort från Örebro.

Det är bara drygt ett år sedan som polisen utredde en anmälan om misshandel mot Lena Wesström. Den misstänktes ha skett den 10 januari i Örebro. Samme man som nu suttit anhållen pekades då ut som misstänkt, enligt dokument i tingsrätten."

Hennes födelsedag. Hon skriver detta tidigare samma dag:
"Idag fyller jag år! Inget märkvärdigt, men ändå en glad känsla av att det är en lite speciell dag. Uppvaktad av tre viskande, fnissande barn på morgonen, som också planerat med sin pappa att bjuda mig på middag hemma hos mig på kvällen. Men efter lunch försvinner alla barn åt olika håll på jullovets sista dag. Jag hinner ta en burk! Ser att vännen cajjoo inte nätloggat denna och jag ringer och hör om han sparat den för något särskilt eller om han vill följa med på en liten födelsedagsloggning? Jo vars, nog är den sparad, men vad tusan, det finns väl annat att logga en annan dag? Han är inte svårövertalad och snart ses vi för en halkig, men ändå skön promenad fram till burken. Bitvis går vi i gräskanten för att undvika värsta isen, men det går rätt bra att gå även i bredd - vi vill ju pladdra på så obehindrat som möjligt . Burken tittar fram så snällt och loggboken får två nya signaturer. Tack för cachen!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in