2018-05-21, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Jo jag vet, men han kan räknas som en del av de nya ”södra” ”B-falangen” (kastr4t1) han är bra vän med Ble*im och Adr1an, alltså säger bara, Fifty läser du detta så, så göm dig, för de kommer döda dig och din familj tyvärr! Till och med din lillebror är i riskzonen.
Ok, han kanske var nära dem. Men undra om de verkligen vet vem de hade att göra med.
Han var tuff så, inte det, men snacka om lik i garderoben.
Citera
2018-05-21, 12:28
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Javier Flores

Harald Stakegatan 5 A lgh 1001
415 01 Göteborg

Personnummer:
19851229-XXXX

Telefonnummer:
Det finns inga uppgifter om telefonnummer

https://www.facebook.com/azlan.escobar
Senast redigerad av Proff-Pojkstreck 2018-05-21 kl. 12:31.
Citera
2018-05-21, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Javier Flores

415 01 Göteborg

Personnummer:
19851229-XXXX

Telefonnummer:

Är detta BO?
Citera
2018-05-21, 12:31
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetskiiii
Är detta BO?
Ja, jag tror det
Citera
2018-05-21, 12:38
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Javier Flores

415 01 Göteborg

Personnummer:
19851229-XXXX

Telefonnummer:

Gamlestan alltså. Hmm aldrig sett snubben där, har jag för mig iaf
Citera
2018-05-21, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Jo jag vet, men han kan räknas som en del av de nya ”södra” ”B-falangen” (kastr4t1) han är bra vän med Ble*im och Adr1an, alltså säger bara, Fifty läser du detta så, så göm dig, för de kommer döda dig och din familj tyvärr! Till och med din lillebror är i riskzonen.
Fan vad fegt ge sig på en hel familj vad fan har de gjort er.Räcker det inte med att hans mamma fick en handgranat inkastad i sovrummet!!!!! Fega jävla as Hota inte folk på det sättet ska ta en screenprint på detta och be henne ta kontakt med polisen fast hon inte tycker om dom.Ha belägg att det är andra sidan a falangen som gjort detta då kan vi snacka.
Citera
2018-05-21, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackshat
Fan vad fegt ge sig på en hel familj vad fan har de gjort er.Räcker det inte med att hans mamma fick en handgranat inkastad i sovrummet!!!!! Fega jävla as Hota inte folk på det sättet ska ta en screenprint på detta och be henne ta kontakt med polisen fast hon inte tycker om dom.Ha belägg att det är andra sidan a falangen som gjort detta då kan vi snacka.

Är inte med i Södra men printa du om du inte tror de är medvetna om det
Citera
2018-05-21, 12:52
Medlem
Mintafs avatar
BO's facebook är nu nedlagd.
Citera
2018-05-21, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Gamlestan alltså. Hmm aldrig sett snubben där, har jag för mig iaf
Han bodde inte där och han var förhållandevis okänd. Undra hur många som visste vem han var innan han fick ihop det med den tjejen som senare verkar ha fått in honom i den kretsen det nu talas om.

Men nu fick han betala priset, men med tanke på att han har ovänner långt tidigare än han kom i kontakt med Biskop så kan detta vara vem som helst som ligger bakom. Tiden kom ikapp.
Citera
2018-05-21, 12:54
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Funkar för mig.

Eller är detta fel FB? Jag är inte riktigt 100 om jag ska vara ärlig. Någon kan väl bekräfta om det är rätt FB, tack.
Citera
2018-05-21, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackshat

Lika fegt som kasta in en granat där 6-7 personer bor som inte har med saken att göra? Eller är "vänner" (inte ens familj) till någon i ena falangen? Så frågan är, vad har "dom" gjort?
- "Fan vad fegt ge sig på en hel familj vad fan har de gjort er." dina egna ord.

Lite synd att det går så jävla långt att man ger sig på deras omgivning.
Sedan vet man för tillfället inte VEM som har gjort detta, så vi kan inte säga att det var "A-falangen" heller.
Undra vad det ska "ske" för att få slut på detta jävla elände för detta har gått aldeles för långt!!
Citera
2018-05-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto