Skulle inte tro att det är farligt, men du har antagligen mera kul om du använder de två olika drogerna vid olika tillfällen... Bäst är det väl att röka majan under avtändningen från tjacket...
Min förvirrade langare hade blandat i 0.3g affe i en släng grönt.
Jag hade inte bett honom om det, men han sa att det var en present..
Nu undrar jag är denna blandningen bra eller "farlig", drogerna motverkar ju varandra.
Jag har blandat tjacket med röka i alla år utan problem, andra fixar inte den kombinationen, dom blir schizade och knepiga av det. Lycka till med narkotika användningen!
Jag har blandat tjacket med röka i alla år utan problem, andra fixar inte den kombinationen, dom blir schizade och knepiga av det. Lycka till med narkotika användningen!
Men allt tjack går väl inte att röka.. Om jag skulle vara langare så skulle jag valt en helt annan blandning - om jag ville få sålt mycket så skulle jag inte blanda alls..
Jag skulle sälja en panna och sedan förska erbjuda lite holk eller pix till avisen..
Och jag tvivlar faktiskt på att din kran skulle ha blandat gräset med tjack, men allt är kanske möjligt.. Hör gärna av dig med effekterna av ditt röka, på så sätt kan man lätt konstatera om han blåser dig eller inte...
jag har vart med många som både röker o tar tjack(antingen intravenöst, eller i näsan, men aldrig rökt d) samtidigt, när kicken från tjacket försvinner.. fast det blir för pundigt för min del..
edit: många o många.. ett par stycken är det iallafall