Citat:
Ursprungligen postat av
Resursteam
Levan som gjorde dokumentären har sagt att det var svårt ibland.
Iom att Tim inte gillade att bli filmad så fick han många ggr bara ställa upp kameran o låta den gå i timmar o hoppas på att något bra dök upp.
Det finns väl inget som styrker ryktet om avskedsbrev??
Vet någon ens att Tim ringt familjen innan o vet man med säkerhet att brodern åkte innan självmordet för att man var orolig över Tims samtal lr åkte han först efter?
Någon undrade kring hur det gick till när polis kom till platsen o varför?
I en intervju säger en polisman från Oman att det inkom ett larm från sultanens gods.
Två poliser åker dit o där finner dom Tim inomhus.
Någon på godset har hittat Tim o sen larmat.
Det ryktas om att han skurit sig i nacken med en trasig flaska? (Nacken?)
Sen är det benet, handlederna.
Tims syster bad tidningen Stoppa Pressarna ta bort uppgifterna om flaskan o att han ska ha skurit sig i nacken.
Vi vet inte ett dugg mer än vad vi gjorde för 3 veckor sen, efter familjens offentliga brev.
Jag är helt enig med dig. Vi vet inget säkert, mer än att han tyvärr är död.
Allt är egentligen rykten. Finns ingen anledning att smutskasta vare sig kompisar eller föräldrar. Det i min värld en en otroligt brist på respekt, då man vet att han älskade dem alla väldigt mycket.
Tim var vuxen och om man vill kan man ta livet av sig med en kotte i ett obevakat ögonblick.
Dock kan jag inflika att det är svårt att avlida på grund av att man skär sig i handlederna, då blodet koagulerar.
Detta dödsfallet har tagit så otroligt hårt. Jag är inget superfan mer än att jag gillar hans musik och gärna lyssnar när jag tränar, ändå tänker jag på honom flera gånger per dag. Han är den första jag tänker på när jag vaknar och den sista innan jag somnar. Börjar Undra om jag blivit galen....