Citat:
Ursprungligen postat av
Rosaelefant99
Någon som har tillgång till geocatch som premium medlem? Nyfiken på om det kom ut någon ny geocatch inärheten av där hon bor under den kvällen hon försvann och ungefär runt den tiden? Kan ju vara så också att om detta gjordes kan hon ju tagit med enbart sin mobil för att i denna ha geocatch appen och sprang ut för att bli FTF ”first to find” det e lite av en grej bland geocatchare att hitta nya gömmor först och hon då stötte på någon, några random snubbar.. Långsökt ja kanske men värt o kolla upp kanske?
Det finns ju såklart alltid en risk att det kan vara en relativt slumpartad incident som resulterat i att hon nu är saknad. Jag har faktiskt tittat runt på cachar precis runt hennes område, men kan inte hitta någon som är upplagd i direkt närtid. Å andra sidan vet jag inte vad som händer om man lägger upp och sen tar bort den när fällan utlösts? Jag är ganska säker att den försvinner från cachekartan, men blir kvar på den profil som lagt upp den (som överstruken). Dock kan man ju med lätthet registrera en "ny" profil för att lägga upp en cache precis utanför nåns hus, och sen radera klabbet.
Ett riktigt mysterium och jag hoppas (som vanligt) att det ska få ett bra slut. Kan det inte få det någon gång?