Citat:
Ursprungligen postat av
spyhink
Blir lite väl mycket personangrepp i tråden kan jag tycka. Mycket troll och kommunistsvin som lusar ner tråden. Men å andra sidan vad gäller Sjunnesson så var det väl IC som totalt dissade honom i ett blogginlägg eller i en sändning med Conrad att han skrev undermåliga artiklar som hon inte ens ville publicera. Att mycket av det som publiceras på Svegot är lite som "klipp och klistra" från andra nyhetssajter är ju en annan sak
Precis som IC dissade Sjunnesson så gjorde hon samma sak mot Henrik Rönnquist i Malmö efter deras Pegida demo. Clown har jag för mig att hon eller hennes sionistkompis som hon på den tiden arbetade tillsammans med kallade HR. Skulle vara kul att få höra Dan Parks kommentar om hennes utspel.
Nja personangrepp vet jag inte. En spade är en spade och en neger är en neger.
Det är precis min poäng gällande Ingrid, hon har inga spärrar utan går all out för att förstöra för vänner och samarbetspartners när de går skilda vägar.
Hon har som någon sa lämnat ett pärlband av före detta vänner som blivit ovänner efter sig genom hela livet.
Ibland skär det sig mellan vänner och samarbetspartners det är en tråkig del av livet.
Då måste man har någon form av moral och förstå att sådant man fått veta i förtroende stannar hos en själv.
Om driver ett projekt eller företag med någon (eller bara är nära vän med någon) och i förtroende har fått vetskap om att den personen t.ex. fuskar med skatten eller dömts för snatteri som 15 åring....då tar man för fan inte fram allt det och exponerar det offentligt för att trycka dit personen i fråga.
Jag tycker att det är fullständigt vidrigt. Ingrid gör så gång på gång. Sjunesson, Rönnqvist, Hedegaard och nu när hon går i clinch med NMR.
När det skar sig mellan Sjunneson och Carlqvist så gick Ingrid givetvis ut direkt och kritiserade allt han någonsin gjort, hur värdelös författare han är, hur undermåliga texter han skriver...trots att hon SAMMA år minsann turnerat med honom på gator och torg.
Då dög han minsann.
En sådan person kan man aldrig lita på. Så fort det skär sig så får man alla knivar i ryggen samtidigt.