2018-05-16, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
någon skrev nyllet tidigare i tråden. tycker att det spåret blev för dåligt uträtt, eller är han inte bosatt i sthlm?

Bor inte han i staterna med sina söner? William och Alexander.
Citera
2018-05-16, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philiptornqvist
Då lär han ju vara van vid att kvinnor inte behandlas väl. Nu är det ju dock inte han ändå så det är väl skitsamma?

Ja, det är skitsamma. Men folk orkar ju uppenbarligen inte googla själva så nån lär ju göra det åt dom.
Senast redigerad av Pappersfigur 2018-05-16 kl. 17:01.
Citera
2018-05-16, 17:00
Medlem
nånstans läste jag om att det var en djurgårdare, det togs sen bort, om det var av ren felaktighet eller om dom inte ville hänga ut personen låter jag vara osagt. Hur eller hur KH har väl aldrig lirat i Djurgården? Såvitt jag minns spelade han i AIK
Citera
2018-05-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
nånstans läste jag om att det var en djurgårdare, det togs sen bort, om det var av ren felaktighet eller om dom inte ville hänga ut personen låter jag vara osagt. Hur eller hur KH har väl aldrig lirat i Djurgården? Såvitt jag minns spelade han i AIK

Det är vilda spekulationer här inne. Han har bajen som moderklubb och han har spelat i AIK, aldrig i djurgården.
Citera
2018-05-16, 17:14
Medlem
Jarvsofakss avatar
Ojoj, tråden är fullkomligt nedlusad med trams.
Hetaste kandidaten får väl ändå ses som MR.

Han stod uppsatt som expert tillsammans med Jonas Andersson i SVT:s VM-magasin.
https://www.svtplay.se/ishockey-vm-magasin

Citat:
Ishockey: VM-magasin - Massor av mål och heta sekvenser från matcherna, intervjuer, reportage samt intressanta diskussioner i studion. Programledare: Marie Lehmann. Experter: Mikael Renberg och Jonas Andersson. Reporter: Dusan Umicevic.

När programmet väl drar igång sitter istället Staffan Kronwall i studion.
https://www.svtplay.se/video/17823343/ishockey-vm-magasin/ishockey-vm-magasin-15-maj-22-55?start=auto

Citat:
Det bästa från dagens hockey-VM. Massor av mål och heta sekvenser från matcherna, intervjuer, reportage samt intressanta diskussioner i studion. Programledare: Marie Lehmann. Experter: Staffan Kronwall och Jonas Andersson. Reporter: Dusan Umicevic.
Citera
2018-05-16, 17:15
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
någon skrev nyllet tidigare i tråden. tycker att det spåret blev för dåligt uträtt, eller är han inte bosatt i sthlm?

Han bor i Nordamerika.
Citera
2018-05-16, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Han stod uppsatt som expert tillsammans med Jonas Andersson i SVT:s VM-magasin.

Det har han gjort hela VM. Utan att för den delen ha varit med i mer än vad jag förstått första avsnittet.
Citera
2018-05-16, 17:19
Medlem
"H*seli*s är min gissning. Stämmer överens med mycket. Har heller inte twittrat sen den 13/5, något han brukar göra så gott som dagligen. Trav ikväll? https://twitter.com/KHuselius/with_replies
Citera
2018-05-16, 17:20
Avslutad
KH har en häst som startar på Solvalla ikväll, TESIO V86-5.
Spelgalningen KH missar aldrig att se den på plats ikväll, så är inte han på Solvalla ikväll är det garanterat han som sitter bakom lås och bom.
Citera
2018-05-16, 17:21
Medlem
Citat:
Tveksamt, jag är inte säker på att han bor i Stockholm men framför allt har han spöat frugan så har han 2 grabbar som skulle klå upp honom.
Citera
2018-05-16, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag tror du tar i för mycket när du är helt säker på att det är en lägenhet. Jag är inte ens säker på att det är en lägenhet, men om vi nu ska skriva in honom igen så bor hans ex i lägenhet och dom kan mycket väl ha hämtat honom där.

Hans ex (xxxanda) är skriven på en annan address på Lidingö enligt ratsit.
Hon har tydligen skaffat en ny kille.
Citera
2018-05-16, 17:33
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philiptornqvist
Det har han gjort hela VM. Utan att för den delen ha varit med i mer än vad jag förstått första avsnittet.

Sant, verkar bara vara dålig info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in