2018-05-15, 22:54
Medlem
Sätter väldigt mycket av det jag äger på Hus*lius.
Extremt aktiv på Twitter fram till och med 13 maj sen knäpptyst.
Lite samma på Ista.
Han hade utan tvekan lagt 2-3 tweets ikväll angående hockey-VM.
Lite för sent just nu men imorgon kommer jag få 100% svar på om det är H*sse då jag kan snacka med lite folk som är deep i trav-Sverige.
Om vi inte har fått svar under natten hoppas jag kunna lämna svar imorgon efter kl 09.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Det som talar emot Charl*s B*rglund är att spelaren ska ha spelat utomlands. Dock kan man ju säga att Chall* har haft en framgångsrik karriär eftersom han har både VM-guld och OS-guld.

Flera år i Kloten på 90-talet
Citera
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Enligt tv.nu är han uppskriven som programledare i kvällens avsnitt. Om han deltar så kan vi avskriva honom. 22:55 börjar det på SVT1
Jonas Andersson och Staffan Kronvall står det på play.

Renis verkar upptagen med annat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DietCoke
Det finns INGEN uppgift att det skett i Upplands Väsby. Det var en person som kollat polisens händelser och sett en misshandel som skett i Upplands Väsby och antog att detta hörde ihop. Det stämmer dock inte. Vi kan mao skriva av Upplands Väsby!

Att kolla händelser på polisens hemsida känns lite svårjobbat btw. Enligt den skedde 1 misshandel i Sthlm under gårdagen. Det är betydligt fler än 1. Allt läggs inte ut där, så onödigt att skriva ut det här så det blir en trådsanning.

Ja, det kanske var onödigt. Men jag försökte hitta nåt bara...
Citera
2018-05-15, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Dock så skrev TV.nu även att R*nb*rg var programledare i söndags, men det var han inte. Känns som att de inte är uppdaterade med programledarinfon

https://www.tv.nu/p/1FhY9A-P-5Ksk

Renberg är väl annars deras "hetaste" affischnamn i lineupen som deltar i mer eller mindre varenda sändning? Börjar osa katt om detta...
Citera
2018-05-15, 22:55
Medlem
Hoppas inte att det är osten, men skulle inte förvåna mig då han varit i trubbel tidigare. Han har dessutom spelat i landslaget.
Citera
2018-05-15, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Min magkänsla säger Foppa. Han är grinig med kort stubin.

Han var på någon inspelning idag, så knappast foppa
Citera
2018-05-15, 22:56
Medlem
Kent ”Kenta” Nilsson?
Han och Helene Alfredsson har väll skiljt? En tuff kvinna Helen. Kan mycket väll tänka mig att hon kan använda nävarna
Citera
2018-05-15, 22:57
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Sätter väldigt mycket av det jag äger på Hus*lius.
Extremt aktiv på Twitter fram till och med 13 maj sen knäpptyst.
Lite samma på Ista.
Han hade utan tvekan lagt 2-3 tweets ikväll angående hockey-VM.
Lite för sent just nu men imorgon kommer jag få 100% svar på om det är H*sse då jag kan snacka med lite folk som är deep i trav-Sverige.
Om vi inte har fått svar under natten hoppas jag kunna lämna svar imorgon efter kl 09.

Dock så har väl inte Hus*lius haft en jätteframgångsrik karriär? 2 st VM-brons har han.
Citera
Medlem
Slixxors avatar
Citat:
Renberg är väl annars deras "hetaste" affischnamn i lineupen som deltar i mer eller mindre varenda sändning? Börjar osa katt om detta...

Ingen Renberg i sändningen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DietCoke
Det finns INGEN uppgift att det skett i Upplands Väsby. Det var en person som kollat polisens händelser och sett en misshandel som skett i Upplands Väsby och antog att detta hörde ihop. Det stämmer dock inte. Vi kan mao skriva av Upplands Väsby!

Att kolla händelser på polisens hemsida känns lite svårjobbat btw. Enligt den skedde 1 misshandel i Sthlm under gårdagen. Det är betydligt fler än 1. Allt läggs inte ut där, så onödigt att skriva ut det här så det blir en trådsanning.

Men för helvete. Varför skrevs det Upplands Väsby??????? Det blev ju en trådsanning direkt.
Citera
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Enligt tv.nu är han uppskriven som programledare i kvällens avsnitt. Om han deltar så kan vi avskriva honom. 22:55 börjar det på SVT1

Och han är inte med i sändningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in